باشگاه بنفیکا تأیید کرد که روخی بلانکو برای خرید پدیده این تیم پیشنهادی نجومی ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بنفیکای پرتغال فاش کرد که اتلتیکومادرید برای خرید ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی این تیم پیشنهادی ۱۲۶ میلیون یورویی ارائه کرده، اما این پیشنهاد هنوز پذیرفته نشده است.

بعد از جدایی تعدادی از بزرگان اتلتیکومادرید به خصوص آنتوان گریزمان، نگاه این باشگاه به جذب بازیکنانی برای پر کردن جای خالی آنهاست و فلیکس ۱۹ ساله یکی از گزینه‌های مدنظر روخی بلانکو به شمار می‌رود، بازیکنی که توانایی‌های فنی‌اش با هموطن او کریستیانو رونالدو مقایسه می‌شود.

باشگاه بنفیکا هم با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرده که در حال بررسی پیشنهاد ارائه شده از سوی اتلتیکومادرید است، اما هنوز آن را قبول نکرده است.

فوتبال جهان| مارکوس یورنته رسماً به اتلتیکومادرید پیوست

اگرچه رقم پیشنهادشده از سوی اتلتیکومادرید همان رقمی است که برای غرامت فسخ قرارداد این بازیکن تعیین شده، اما تأکید طرف اسپانیایی برای پرداخت این رقم در چند قسط ممکن است بنفیکا را مجاب به رد پیشنهاد اتلتیکو کند.

فلیکس در بنفیکا عملکرد قابل توجهی داشته و در ۲۶ بازی که فصل گذشته برای بنفیکا انجام داد ۱۵ گل زد و ۹ پاس گل داد که او را در کانون توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. پیش از این گفته می‌شد که یوونتوس تمایل فراوانی برای خرید فلیکس دارد، اما اکنون به نظر می‌رسد که اتلتیکومادرید پیشتاز کورس جذب اوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.