مالک باشگاه تراکتورسازی در مراسم معارفه مصطفی دنیزلی صحبت‌هایی را در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا زنوزی در جلسه معارفه مصطفی دنیزلی اظهار داشت: در ابتدا از همه شما که به اینجا آمده‌اید تشکر می‌کنم. از همه میهمانان نهایت تقدیر و تشکر را دارم. میهمان اصلی ما، مصطفی دنیزلی است. او تنها مربی محسوب می‌شود که با هر ۳ تیم بزرگ ترکیه را قهرمان شده است.

وی افزود: دنیزلی را همه می‌شناسند و من هم از او تشکر می‌کنم که به تبریز آمد. دنیزلی آمده تا قهرمانی را به هواداران و تمام مردم آذربایجان هدیه کند. با این بازیکنان ما این کار را انجام خواهیم داد.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: از همه هواداران خواهش می‌کنم که اتحادشان را از دست ندهیم. اگر یک تیم باشیم صد درصد قهرمان هستیم و هیچ چیز نمی‌تواند قهرمانی از ما بگیرد.

زنوزی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان تیم که تاکنون جذب شده‌اند، سرمربی‌مان آنها را تایید کرده است. بعد از این ۴، ۵ بازیکن می‌توانیم جذب کنیم که همگی با نظر دنیزلی خواهند بود. کسی نمی‌تواند بگوید که بازیکن یا مربی به دنیزلی تحمیل شد. من در کار هیچ مربی دخالت نکرده‌ام و دنیزلی که جای خود دارد.

وی در پایان گفت: امسال دست به دست هم خواهیم داد تا به خواسته‎مان برسیم. من بارها گفتم که «تیم کهکشانی را امسال می‌بندم» نفر اول این تیم کهکشانی، مصطفی دنیزلی است. فقط برای شادی هواداران هر بازیکنی که دنیزلی بگوید را به تراکتورسازی خواهیم آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )