مدافع پرسپولیس گفت: جدایی برانکو شوک سنگینی بود اما بدون او هم می‌توانیم افتخارات را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد انصاری بعد از توافق با پرسپولیس برای ادامه حضورش در این تیم در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد. او در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر شرایط خاصی که پرسپولیس دارد و همچنین به احترام هواداران عزیز در تیم ماندنی شدم و انشالله در این فصل هم در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

وی در واکنش به پیشنهاد چند میلیاردی تیم تراکتورسازی نیز یادآور شد: صحبت از عدد و رقم نکنید. تراکتور تیم خیلی خوبی است و من برای هوادارانش احترام زیادی قائلم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. تراکتور کادر فنی خیلی خوبی هم دارد که در نهایت من بعد از بررسی شرایط همراه با دیگر بازیکنان تصمیم گرفتیم در این شرایط حساس و خاص در پرسپولیس بمانیم.

مدافع پرسپولیس راجع به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس که ممکن است با جدایی چند بازیکن دیگر هم همراه شود، خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان در تیم حفظ شده‌اند و مطمئنا جدایی برانکو برای همه ما یک شوک بود، با این حال من اعتقاد دارم می‌توانیم با اتحاد و یکدلی و حفظ تیم بار دیگر افتخارات‌مان را تکرار کنیم و انشالله هواداران هم در این راه همراه ما خواهند بود.

انصاری با اشاره به استقبال هواداران از خودش نیز گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند، دوری از میادین واقعا برایم سخت بود اما هواداران همیشه در همه حال مرا مورد لطف خود قرار دادند. همیشه مدیون هواداران بوده و خواهم بود.

وی در ارتباط با پیشنهادهایی که گفته می‌شود از تیم‌های شرق آسیا دارد، اضافه کرد: پیشنهاد رسمی به دستم نرسیده است اما بهتر است راجع به آفرهایم حرفی نزنم، چرا که در حال حاضر تمام تمرکزم روی پرسپولیس است.

انصاری در خاتمه راجع به مطالباتش از پرسپولیس و اینکه آیا شرطی برای ماندن داشته است یا نه، گفت: غالبا باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه بوده و ما همیشه این موضوع را درک کرده‌ایم. هیچ‌وقت هم باشگاه را تحت فشار قرار ندادیم چرا که می‌دانیم باشگاه تلاش می‌کند مشکلات حل شود. خوب نیست که باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس همیشه با مشکلات مالی مواجه شود و امیدوارم شرایطی پیش آمده و منابع مالی تامین شوند که سال‌‌های بعد این مشکلات نباشند. ما بازیکنان هم هرگونه تلاشی در این مورد از دست‌‌مان بر بیایدف انجام می‌دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )