علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به تمجید از مدیرعامل این باشگاه پرداخت و گفت که در ذوب‌آهن درست و حسابی مربیگری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری اظهار داشت: مربیان درباره موارد مدنظر خود و نکاتی که به تیم‌شان لطمه زده است و می‌زند، بحث کردند. مربیان مطرح کردند که تعداد بازیکنان بزرگسال در فهرست تیم‌ها از ۱۸ به ۲۰ نفر برسد، چرا که ما بازی‌های زیادی در مسابقات مختلف داریم.

وی ادامه داد: نکته دیگر مدنظر ما این بود که تعداد کارت‌های زرد برای محرومیت بازیکنان، از چهار به پنج اخطار برسد تا مدافع ما احساس نکند بازی بعدی را به دلیل گرفتن کارت زرد از دست می‌دهد. بحث بازیکنان ۲۳ تا ۲۵ سال هم مطرح شد. مثلاً اگر این فصل می‌خواستم به دو بازیکن جوانم بازی بدهم، باید دو بازیکن جوان را روی نیمکت می‌نشاندم. لذا ما با بازیکنان جوان خود ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم سن لیگ را پایین بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ضمن عرض تبریک بابت مشخص بودن برنامه لیگ برتر تصریح کرد: البته ما برنامه خود را برای یک سال بستیم و اگر اتفاقی بیفتد و تغییری در برنامه ایجاد شود، ما لطمه می‌خوریم. اگر بازی‌ها عقب‌تر برود، ذوب‌آهن تنها تیمی است که از این بابت ضرر می‌کند. ما روز ۱۴ مرداد در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و باید بدون تجربه رسمی به این مسابقات برویم. سازمان لیگ قول داد که بازی ما به هشتم مرداد منتقل شود. همچنین باید شش بازی تدارکاتی برگزار کنیم تا بازی هشتم ما مقابل الاتحاد عربستان باشد.

منصوریان با بیان اینکه نقاط گمشده‌ای در اطراف لیگ برتر ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما با بحث فحاشی‌ها مواجه هستیم و اینکه باید فوتبال را از تماشاگران محروم کنیم یا جرایم را افزایش دهیم. موضوع دیگر این است که چرا ناظران داوری می‌توانند کارشناسی کنند. این برای من شبهه ایجاد می‌کند. نمی‌توان هر ماه این جلسه را برگزار کرد، اما اگر سه نشست در سال برگزار شود، نقاط ضعف بیشتری پیدا کنیم. مربیانی مانند نکونام، کمالوند و فرکی ایده‌های خوبی را مطرح کردند. ما جمع شدیم تا به سازمان لیگ کمک کنیم و نباید ادبیات‌مان به گونه‌ای باشد تا روبه‌روی سازمان لیگ باشیم.

وی درباره اینکه تنها هشت مربی لیگ برتری در این جلسه حاضر بودند، گفت: امروز حدود ۲۸ مربی در جلسه شرکت داشتند. چرخه اصلی مربیگری فوتبال ما همین است و کسانی که صحبت کردند، به نمایندگی از سایر مربیان نیز حرف زدند. سایر مربیان می‌توانند در جلسات بعدی شرکت کنند و مربیان استخوان‌خرد کرده باید حضور می‌یافتند، اما فکر می‌کنم حضور ۲۷ مربی کافی بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت سه بازیکن سرباز این تیم اظهار داشت: از آذری خواهش کردم مسئولان نظام وظیفه را متوجه موضوع کنند. ما مانند تیم ملی باید از پرچم ایران دفاع کنیم و بودجه آنچنانی هم نداریم. ما نمی‌توانیم ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای تیم در نظر بگیریم. ذوب‌آهن ۲۵ تیم ورزشی دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای آنها در نظر گرفته شده است. این سه بازیکن، بهترین بازیکنان ما هستند و تا امروز هم در تمرینات شرکت نکرده‌اند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه تراکتورسازی کارشکنی صورت گرفته است، تصریح کرد: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. من مدیری دارم که باعث شده است برای اولین بار در این ۱۰ سال، شش هفت ماه درست و حسابی مربیگری کنم.

وی درباره مذاکره بازیکنان ذوب‌آهن با سایر باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: هر بازیکنی از ما که آزاد باشد، می‌تواند با سایر باشگاه‌ها صحبت کند. همان‌طور که ارسلان مطهری را آزاد گذاشتیم تا با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا اوساگوآنا با ذوبی‌ها قرارداد دارد یا خیر، گفت: خیر، او با ما قرارداد ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.