باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اعضای هیات مدیره این باشگاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه اختصاصی نیستند و فعالیت‌ها در این حوزه غیر قانونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «با توجه به انتشار برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی و شبکه اجتماعی، از طریق صفحاتی که به شکل غیر قانونی خود را منتسب به اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کنند، به این وسیله اعلام می‌شود، هیچیک از اعضای هیات مدیره باشگاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چون؛ اینستاگرام و توییتر دارای صفحه رسمی و فعال نیستند.

تمام فعالیت‌ها تحت این عنوان به صورت غیر مجاز انجام می‌شود و مراتب سوء استفاده برخی اشخاص از عناوین حقیقی و حقوقی اعضای هیات مدیره باشگاه تحت پیگیری و اقدام از طریق مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، ضمن آنکه از عموم مردم به ویژه هواداران درخواست می‌شود که نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و اخبار و اطلاعات رسمی را از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس دریافت کنند.»

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب مدیرعامل به همراه علی رغبتی و مهدی محمدنبی دو عضو هیات مدیره پرسپولیس برای مذاکره با مربیان جدید در ترکیه به سر می برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.