کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای دیدار تیم های فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از بررسی کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم های فوتبال بانوان شهرداری سیرجا و ذوب آهن اصفهان رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

* دنیا بندار، فاطمه عادلی و زهره کودایی بازیکنان تیم ذوب آهن به علت رفتار غیر ورزشی با بازیکنان و سرمربی تیم مقابل طبق گزارشات و فیلم مسابقه متخلف و با احراز آن و مطابقت با ماده ۵۴ مقررات انضباطی هرکدام از نفرات فوق منفردا به احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت به مدت ۲ جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و باید هر نفر ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

* بیان محمودی سرمربی تیم ذوب آهن به علت اهانت به کمک داور دو و انتشار مطالب غیر واقع متخلف و ضمن احزار تخلف و انطباق با مواد ۵۵ و ۷۱ مقررات انضباطی و به استناد همین مقررات مجموعاً به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* سارا ظهرابی نیا- بازیکن تیم شهردار ی سیرجان به دلیل بی توجهی به دستورات داور در مورد خروج سریع از زمین بازی که همین اقدام وی باعث شروع درگیریها بوده است و رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل متخلف و به استناد ماده ۵۴ و ۵۵ مقررات انضباطی با محاسبه محرومیت ناشی از دستور موقت به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و باید ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* ندا رضاپور- بازیکن تیم شهرداری سیرجان به علت رفتار غیر ورزشی و مضروب کردن بازیکن تیم مقابل، به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به مدت ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم است.محرومیت نامبرده نیز با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت می باشد.

* مریم جهان نجات سرمربی تیم شخهرداری سیرجان به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به بازیکن تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای در مورد محرومیت های دو جلسه و بیشتر با رعایت مقررات قابل تجدید نظر در کمیته انضباطی بوده و در مورد جرایم نقدی جهات مخففه ماده ۹۳ با توجه به رده مسابقاتی لحاظ شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.