سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو خراسان گفت: سال گذشته شرایط سختی داشتیم ولی بازیکنانم پا پس نکشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی ضمن حضور در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: سال قبل تیم فوتبال پدیده شهرخودرو خراسان به بن‎بست رسیده بود و با مشکلات ریز و درشتی روبه‌رو بودیم، اما حمایت های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در آن زمان، مشکلات تیم را حل کرد و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد نمود تا راه را ادامه دهیم و در نهایت به سهمیه آسیایی دست یابیم.

وی افزود: تاکنون در شهرهای مختلفی مربی‌گری کرده‌ام، ولی چنین اراده‌ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده نکرده‌ام. اتفاقات سال پیش گرچه سختی‌های خاص خود را داشت، اما با همدلی و وفاق شهری و استانی توانستیم از آن روزها فاصله بگیریم و به ساحل آرامش برسیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: بازیکنانم در فصل گذشته زحمت اصلی را کشیدند و فشار زیادی را متحمل شدند. تمرینات پرفشار و مشکلات مالی در کنار نبود برخی از امکانات، شرایط سختی را رقم زد اما هیچ‌یک از بازیکنانم پا پس نکشیدند و با تلاش فراوان به امید روزهای خوب و کسب نتیجه درخشان، مزد زحمات خود را گرفتند. نباید فراموش کنیم که چه فشاری روی بازیکنانم بود و توقع هم از آنها به شدت زیاد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.