سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از کسب سومین برد متوالی در مرحله گروهی و صعود مقتدرانه به مرحله بعد، از عملکرد کمک داور ویدئویی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کلمبیا سومین بازی متوالی خود را هم در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ برد و به این ترتیب شاگردان کارلوس کی‌روش با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول گروه B صعود کردند.

کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر مردانش مقابل پاراگوئه، در ارزیابی عملکرد شاگردانش به خبرنگاران گفت: مایلم به همه بازیکنانم تیمم به خاطر عملکردشان در این بازی و بازی‌های قبلی تبریک بگویم. آنها واقعاً خوب بودند و بازی کارآمدی ارائه کردند. بازیکنان من در عمل به مسئولیت‌های‌شان واقعاً شخصیت نشان دادند و من هم راضی‌ام اما در نهایت معتقدم که بهتر است ما به جای بازیکنان درباره تیم صحبت کنیم.

کی‌روش افزود: همه بازیکنان من برای این بازی آماده بودند. معیار بازی ما احتیاط بوده و با پتانسیل و شایستگی بازیکنان‌‌مان ما آماده این رقابت‌ها بودیم.مهمترین چیز این است که بازی را بردیم و مطمئنیم با گزینه‌هایی که داریم، می‌توانیم در بازی‌های بعدی هم کارمان را پیش ببریم. تا این مقطع از کوپا آمه‌ریکا همه چیز خوب بوده اما من قبل از بازی‌مان مقابل پاراگوئه هم اطمینان داشتم که اوضاع اینگونه خواهد بود. ما با ۲۲ بازیکن حاضر و آماده پا به این رقابت‌ها گذاشته‌ایم.

کی‌روش سپس به انتقاد از عملکرد کمک داور ویدئویی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا پرداخت. کمک‌داور ویدئویی در این دوره از رقابت‌ها به خصوص در بازی برزیل مقابل ونزوئلا که سه گل میزبان رقابت‌ها را مردود اعلام کرد، جنجال بزرگی به راه انداخته است و شب گذشته نیز اتفاقی مشابه برای کلمبیایی‌ها رخ داد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در این خصوص اظهار داشت: درباره VAR نظری ندارم. هیچ نظری ندارم. فقط می‌گویم که من یکی از افرادی هستم که می‌گویند، استفاده از فناوری برای کمک و بالا بردن اعتبار فوتبال است و من در باره تردید ندارم. با این حال من با شیوه استفاده از آن و مفاهیمی که پشت به کارگیری این فناوری وجود دارد، مخالفم. نظرها متفاوت است و فوتبال هم بازی عقاید است. امیدوارم مرا به خاطر اینکه می‌گویم موافق این شیوه استفاده از VAR نیستم، بازداشت نکنند چون فکر می‌کنند که می‌شود که بهتر از اینها از آن برای ارتقای سطح فوتبال بهره برد. به نظر من می‌شود تغییراتی در آن اعمال کرد. VAR مانند یک کودک است و وقتی که ما کودک هستیم باید به حرف بزرگتر‌ها گوش کنیم و از آنها یاد بگیریم. VAR کودکی است که باید استعدادهایش شکوفا شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )