عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به زودی آرامش تیمی را که می‌خواهند استقلال را دچار چالش کنند، به هم خواهم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران منزوی در حاشیه مراسم معارفه آندره استراماچونی سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال رو به بهبود است و مطمئن باشید در روزهای آینده آرامش خاصی در باشگاه حکمفرما خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این است که بتوانند استقلال را به آن جایگاه واقعی‌اش رسانده و با آرامشی که برایش به وجود می‌آورند، این تیم بتواند به قهرمانی برسد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: هواداران چندین سال است که قهرمانی از استقلال ندیده‌اند ولی ما این‌بار تلاش می‌کنیم تا با حضور یک سر مربی خارجیِ خوب و بازیکنان باکیفیت، به قهرمانی دست پیدا کنیم.

منزوی با انتقاد از برخی تیم‌ها که به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند، گفت: متأسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که آرامش استقلال را بر هم بزنند، آنها با گفتن رقم‌های بالا و دادن دلار به بازیکنان ما، به دنبال این هستند تا جو تیم را متشنج کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال مظلوم واقع شده درحالی‌که همه تیم‌ها پیشنهاد ریالی می‌دهند، یک تیم به دنبال این است که به بازیکن ما دلار بدهد اما تعصب هنوز در تیم استقلال وجود دارد و بازیکنان ما عاشقانه برای استقلال بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید من آرامش تیمی را که به دنبال بر هم زدن جو استقلال است، بر هم می‌زنم و اجازه نمی‌دهم به تیم ما ضربه بزنند. خیلی‌ها به دنبال این هستند که استقلال به قهرمانی دست پیدا نکند.

منزوی در خصوص وضعیت حسین حسینی و وریا غفوری گفت: وریا و سید، دو ساله با استقلال به توافق رسیدند، پیش‌نویس قرارداد آنها آماده شده و تنها منتظر امضای مدیرعامل است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و مطمئن باشید با حمایت هواداران، این اتفاق رخ خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.