مدافع انگلیسی تیم منچسترسیتی مدت قرارداد خود را با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل واکر دفاع راست ۲۹ ساله تیم فوتبال منچسترسیتی قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.

واکر که ماه جولای سال ۲۰۱۷ از تاتنهام به منچسترسیتی پیوست، تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد داشت اما عملکرد خوبش در این تیم مسئولان باشگاه را برای افزایش مدت قراردادش مجاب کرد و به این ترتیب او متعهد شد که تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ در استادیوم اتحاد بماند.

او که در تیم تحت هدایت پپ گواردیلا بیش از ۱۰۰ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده، دو بار با این تیم قهرمان انگلیس، دو بار جام اتحادیه، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار هم قهرمان جام خیریه شده است.

او پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه گفت: از بستن قراردادی جدید با منچسترسیتی هیجان زده‌ام. بازی برای سیتی تمام چیزی بود که من امید داشتم رخ دهد و امیدوارم که این روند باز هم ادامه داشته باشد. قبول پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم تصمیمی بسیار ساده بود. می‌خواهم برای بردن جام‌های بیشتر بجنگم، در بالاترین سطوح بازی کنم و احساس می‌کنم که به عنوان بازیکن منچسترسیتی پیشرفت زیادی داشته‌ام. نگرش باشگاه در داخل و خارج از زمین بازی، کاملاً مطابق رویکرد من است و من آماده‌ام که ۵ سال دیگر در منچسترسیتی بازی کنم و امیدوارم که در این مدت جام‌های بیشتری کسب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.