مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اساسنامه باشگاه را اصلاح کردیم و برای تیمداری در لیگ برتر مجوزی از وزارت کشور می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مسی‌گر درباره حفظ بازیکنان بومی شاهین شهرداری بوشهر گفت: در اولین جلسه ای که با آقای ویسی بعد از تمدید قراردادش داشتیم، استراتژی ما استفاده از بازیکنان بومی بود. البته مسائل مالی هم مزید بر علت شد. از بازیکنان بومی استفاده می کنیم تا میراثی برای شهرمان باقی بگذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری می تواند در لیگ برتر تیمداری کند؟ یادآور شد: قرار شد مجوزی از وزیر کشور به دستمان برسد و دو سال مهلت تیمداری به شهرداری بدهند. اگر در مسیر لیگ، اسپانسری بتواند تعهداتمان را انجام بدهد، آنرا وارد کار می کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری درباره اینکه این باشگاه نمی تواند با نام شاهین در لیگ برتر شرکت کند، تصریح کرد: اساسنامه و نام باشگاه را تغییر دادیم و همه چیز ثبت شده است. تیم ما یک پسوند دیگر هم دارد که بعد از ثبت شرکت ها، اعلام می شود.اساسنامه طبق آیین نامه اصلاح شده است و اسم تیم سه سیلابی شده است. ۵، ۶ ماه از این کار می گذرد و مشکل قانونی برای فعالیت نداریم.

مسی گر درباره بدهی های سابق تیم فوتبال شاهین گفت: این شاهین که الان فعالیت می کند، با آن شاهین فرق می کند. آن شاهین وجود خارجی دارد و آقای نعمتی مالکش است که در بوشهر حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری درباره لیست خرید این تیم برای فصل بعد تاکید کرد: ۱۰ یا ۱۱ بازیکن از فصل قبل مدنظر عبدالله ویسی هستند و با آنها مذاکره کردیم. با چند نفر هم قرارداد بستیم. در تهران با ۴ بازیکن جدید مذاکره کرده و قرارداد می بندیم. بعد از آن سراغ سهمیه های لیگ برتر می رویم و تا روز جمعه یا شنبه تیم را می بندیم.

مسی گر در پایان درباره اینکه آیا هدف شاهین شهرداری صرفاً بقا در لیگ برتر است؟ گفت: وقتی تیمداری می کنیم نمی شود با دیدگاه ماندن در لیگ وارد مسابقات شد چون در اینصورت سقوط می کنیم. دوست داریم در جمع ۶ تیم برتر جدول باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.