سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به خداحافظی پژمان منتظری از بازی‌های ملی، اعلام کرد که او قصد داشته است پیش از اردوی تیم ملی این اقدام را انجام دهد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدامیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اعلام پژمان منتظری، مدافع باسابقه تیم ملی برای خداحافظی از جمع ملی‌پوشان عنوان کرد: پژمان منتظری چهره ارزشمند و نام بزرگی برای فوتبال ملی محسوب می‌شود که شایستگی‌ها و فداکاری‌هایش هرگز از اذهان علاقه‌مندان به فوتبال نخواهد رفت. حضور مستمر او در سالیان متمادی با پیراهن مقدس تیم ملی و تعهد این بازیکن در میدان‌های بزرگ می‌تواند الگویی برای نسل‌های آینده باشد.

وی ادامه داد: سرپرست تیم ملی بزرگسالان، کادر فنی و ملی‌پوشان با افتخار اردوی اخیر تیم ملی برای بازی‌های دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی را در کنار پژمان عزیز سپری کردند. البته پیش از آغاز این اردو، وی خواهان خداحافظی شد که سرمربی تیم ملی و کادر فنی تیم ملی با این موضوع مخالفت کردند و خواستند تا این بازیکن در این اردو همراه تیم ملی باشد. براین اساس، منتظری در دیدار با سوریه و کره جنوبی به‌عنوان یک چهره باتجربه و مؤثر در کنار ملی پوشان بود و تا آخرین لحظه مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام داد.

علوی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی جدید صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، برای هر بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی می‌کند برنامه خداحافظی پیش‌بینی خواهد شد. بدون شک، پژمان عزیز را همچنان ملی‌پوش می‌دانیم. فدراسیون فوتبال امیدوار است منتظری در ادامه مسیر زندگی ورزشی‌اش هم موفق باشد و فوتبال کشور همچنان از شایستگی‌های او بهره‌مند شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.