سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد فصل آینده سرمربی الاهلی عربستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ که گفته می‌شود با باشگاه الاهلی عربستان برای عقد قرارادی دو ساله به توافق رسیده و پرسپولیس را پس از چهار فصل ترک خواهد کرد، در گفت‌وگو با سایت «اسپورت نت» کرواسی گفت: من هنوز قراردادی با باشگاه الاهلی امضا نکرده‌ام اما در تمامی زمینه‌ها با این باشگاه به توافق رسیده‌ام و سرمربی الاهلی خواهم بود. به زودی راهی عربستان خواهم شد. باید تا پایان ماه جاری میلادی آنجا باشم و داستان من در ایران تمام شد.

وی افزود: من چهار سال در پرسپولیس بودم و ۶ جام قهرمانی با این تیم کسب کردم که ۳ جامش در لیگ برتر بود. ما یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. نزدیک شدن به این مردم و چنین پیشرفتی آسان نبود. من خیلی وقت بود که به جدایی فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص طلبش از پرسپولیس هم اظهار داشت: پول مشکلی نخواهد بود، امروزه بازیکنان و مربیان به خوبی توسط قانون مراقب می‌شوند و اگر اوضاع طبق روال پیش نرود، راه‌های دیگری برای دریافت حق‌ و حقوق وجود دارد. تنها باید صبور بود و اطمینان دارم که همه چیز حل خواهد شد.

برانکو تصریح کرد: الاهلی در کنار باشگاه‌های الهلال، الانصر و الاتحاد یکی از چهار باشگاه بزرگ عربستان است و تنها باشگاه الاهلی است که تاکنون سرمربی کروات نداشته است. من پیش از این سابقه سرمربیگری در عربستان را داشته‌ام و لیگ این کشور را به خوبی می‌شناسم. برای من ایران و عربستان هیجان‌انگیزترین فوتبال را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الاهلی اهداف بلندبالایی دارد و باید در هر بازی به پیروزی برسد. من بر این باورم که ما با این تیم موفق خواهیم بود، تیم با من به پیش خواهد رفت و باید ببنیم که با الاهلی چه کارهایی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )