لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌‌ای بارسلونا از بازگشت نیمار به نوکمپ استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته بود که نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده فروش نیمار در تابستان جاری می‌کند و در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کند، حاضر به انتقال ستاره برزیلی خود است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اخیراً با هشدار به بازیکنان این تیم گفته بود بازیکنان PSG باید مسئولیت‌پذیرتر از گذشته باشند و هر کسی که نمی‌تواند خودش را با قوانین باشگاه وفق دهد، درهای خروجی به روی او باز است.

نیمار ۲۷ ساله که در سال ۲۰۱۷ در ازای پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن به این تیم فرانسوی ملحق شد، ممکن است در ازای ۱۰۰ میلیون یورو به نوکمپ بازگردد و مدیران باشگاه بارسلونا برای تسهیل در امر این انتقال ممکن است عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را وارد این معامله کنند.

لوئیس سوارس در گفت‌وگو با «رایدیو کاتالونیا ۱» با اشاره به دوره چهار ساله حضور نیمار در بارسلونا گفت: من یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام را به عنوان یک فوتبالیست در بارسلونا در کنار لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان و نیمار، دومین بازیکن برتر جهان سپری کردم. کسب سه‌گانه قهرمانی در آن دوران هم یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود.

وی ضمن استقبال از بازگشت نیمار به باسلونا اظهار داشت: کسی هم هست که نخواهد از بازی کنار بازیکنی مثل نیمار لذت ببرد؟ اما او در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و همیشه در فصل نقل‌وانتقالات چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.