سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق گفت: ما اینجا نیامده‌ایم که فقط به مرحله بعد صعود کنیم بلکه می‌خواهیم عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خودمان کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

روی سوزوکی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن در این نشست با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیزی می‌خواهم بگویم که خیلی خوشحال هستیم که به عنوان صدرنشین از گروه سختمان صعود کردیم.

وی افزود: ما در این مرحله دو بازی سخت مقابل تاجیکستان و ویتنام داشتیم که در هر ۲ بازی به پیروزی رسیدیم.

سوزوکی با اشاره به دیدار تیمش مقابل عراق در دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا خاطرنشان کرد: ما در دوره قبلی مقابل عراق به میدان رفتیم و در آن بازی شکست خوردیم اما بازی فردا فرصت خوبی است که به پیروزی رسیده و از این تیم انتقام بگیریم.

سرمربی ژاپن در پاسخ به این سؤال که تیمش نسبت به دیدار با عراق در دوره قبلی چه تغییراتی داشته است، گفت: ما تغییرات زیاد و بزرگی داشتیم. بزرگ‌ترین تغییر هم بازیکنان ما هستند. از سوی دیگر ذهنیت و تاکتیک نسل جدیدمان هم تغییر کرده و ما آماده بازی فردا هستیم.

فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا| سرمربی لبنان: بازی مقابل ایران جوانمردانه خواهد بودفوتسال قهرمانی زیر ۲۰سال آسیا| سرمربی ایران: هیچ برنامه‌ای برای بازی با لبنان نداشتیم/ ۳ فینال دیگر پیشِ‌رو داریمفوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا| سرمربی افغانستان: بازی را به تجربه ایران واگذار کردیمفوتسال قهرمانی زیر ۲۰سال آسیا| برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدمی‌خواهیم عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کنیم

علی طالب محمد، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق نیز با اشاره به هدف‌گذاری تیمش برای حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا اظهار داشت: ما اینجا نیامده‌ایم که فقط به مرحله بعد صعود کنیم بلکه می‌خواهیم عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خودمان کنیم.

وی افزود: ما برای دیدار فردا مقابل ژاپن کاملاً آماده‌ایم. فوتسال این کشور را هم به خوبی می‌شناسیم و در دوره قبلی این تیم را شکست داده‌ایم. در واقع ما می‌خواهیم که افتخاری برای فوتسال عرب باشیم.

طالب محمد در پاسخ به این سؤال که تیمش نسبت به دوره قبلی چه تغییراتی داشته است، گفت: ما نسبت به دور قبل پیشرفت کرده‌ایم. نسل قبل فقط در آسیا بازی کرده بود اما تیمی که فردا به میدان می‌رود تجربه بیشتری در مسابقات بین‌المللی و تورنمنت‌های دوستانه دارد. ما در مسابقات نوجوانان آرژانتین هم به میدان رفته‌ایم.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ژاپن و عراق در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.