سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان گفت: مطمئن هستم که بازی مقابل ایران جوانمردانه خواهد بود و بازیکنانم تمام تلاششان را می‌کنند تا نتیجه‌ای خوب کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری پیش از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

در این نشست طارق رزق، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان با اشاره به دیدارهای گذشته تیمش اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با دو تیم متفاوت بازی کردیم. قرقیزستان تیمی فیزیکی بوده و یک بازی فیزیکی انجام داد اما تایلند تیم سریعی بود.

وی افزود: در بازی با تایلند اشتباهاتی داشتیم که موجب شکستمان شد. اما با توجه تعطیلی یک‌روزه و فرصت پیش‌آمده، تلاش می‌کنیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم.

رزق در ارتباط با اینکه تیمش چه تغییراتی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ما برای بازی با ایران به بسته‌ای از اعتماد به نفس قوی، ذهن قوی و مسئولیت‌پذیری نیاز داریم. نبود یکی از این عوامل باعث می‌شود با توجه به میزبانی تیم رقیب، شکست سنگینی را مقابل ایران متحمل شویم. مطمئن هستم که بازی مقابل ایران جوانمردانه خواهد بود و بازیکنانم تمام تلاششان را می‌کنند تا نتیجه‌ای خوب کسب کنند.

وی در پایان در ارتباط با برنامه تیمش برای دیدار با ایران گفت: ما نیاز داریم که به مسیری که قرار است ادامه دهیم برگردیم. برای بازی فردا که چالش بزرگی برای ما محسوب می‌شود، آماده هستیم. به بازیکنانم گفته‌ام که تمام بازی‌ها سخت خواهد بود و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

سرمربی لبنان در پایان گفت: تمام تیم‌ها تحت‌فشار هستند اما ما نباید مقابل ایران شکست بخوریم. بازی روز گذشته را بررسی کرده‌ایم و نقاط ضعفمان را پوشش می‌دهیم تا نتیجه خوبی کسب کرده و گل‌های کمتری دریافت کنیم.

فوتسال قهرمانی زیر ۲۰سال آسیا| صدرنشینی ایران در روز پایانی مرحله گروهی + جدول روز سوم مسابقاتفوتسال قهرمانی زیر ۲۰سال آسیا| برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدفوتسال قهرمانی زیر ۲۰سال آسیا| سرمربی ایران: هیچ برنامه‌ای برای بازی با لبنان نداشتیم/ ۳ فینال دیگر پیشِ‌رو داریمبرد مقابل افغانستان دل‌چسب‌ترین پیروزی ما بود

حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران نیز در واکنش به این موضوع که برد روز گذشته مقابل افغانستان دلچسب نبوده، اظهار داشت: عقیده دارم، دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود. چون می‌دانستیم که حریف بزرگی داریم و باخت مقابل این تیم می‌توانست مسیر ما برای رسیدن به فینال را سخت‌تر کند.

وی افزود: در گذشته به جای ۱۲ تیم، تیم‌های بیشتری در مسابقات حضور داشتند و یک گروه تیم‌های ضعیف نیز در مسابقات شرکت می‌کردند. به همین دلیل تیم‌ها با شرایط بهتری بازی‌ها را ادامه می‌دادند.

شاندیزی ادامه داد: بازی اول ملاک خوبی برای بررسی تیم‌ها در یک تورنمنت نیست. در بازی دوم هم هدف‌گذاری ما به‌گونه‌ای بود که باید پیروز می‌شدیم و حق اشتباه نداشتیم. اینکه گفتم بازیکنانم به شرایط لازم نرسیده‌اند به دلیل این است که فشارهایی مانند انتظارات موجود و تکرار قهرمانی بازیکنانمان را رها نکرده و با فشار و استرس زیادی بازی می‌کنند. ولی امیدوارم در مرحله بعدی شرایط بهتر شود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ایران و لبنان در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی و شانزدهمین دیدار از مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.