سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا عملکرد شاگردانش در شب پیروزی مقابل آرژانتین در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی ۲ بر صفر بامداد امروز (یکشنبه) که مردانش در اولین بازی رسمی او که با پیروزی ۲ بر صفر مقابل آرژانتین در دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۱۹ رقم خورد به تمجید از آنها پرداخت.

کی‌روش که با این پیروزی انتقام شکستش مقابل آرژانتینی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ - زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود - را از آلبی‌سلسته گرفت، در پایان مسابقه اظهار داشت: در طول ۹۰ دقیقه مسابقه و در لحظاتی که آرژانتین بر بازی سوار بود، ما توانستیم که برنامه تاکتیکی خودمان را حفظ کنیم و با پاس‌های‌مان مانع از هم گسستن تیم شویم. کلمبیا در اجرای این برنامه، همیشه بسیار آماده، سریع و قوی بوده است. ما راه‌های نفوذ آرژانتین به سمت دروازه‌مان را بستیم. تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شخصیت خودش را نشان داد. بازیکنان من در تمام طول مسابقه نظم تاکتیکی و انسجام‌شان را حفظ کردند. ما راهی برای داشتن دو یا سه بازیکن در اطراف توپ پیدا کردیم که این شیوه به ما برای رویارویی با یک تیم بسیار خوب و پرمهره مانند آرژانتین به ما کمک فراوانی کرد.

کی‌روش افزود: با داشتن یک رویکرد مثبت همیشه شما همیشه به دنبال کسب پیروزی خواهید بود و شکر خدا، همه چیز برای ما خوب پیش رفت. داستان بازی بعد قطعاً متفاوت خواهد بود اما مهمترین چیز این است که درس‌هایی که از این بازی گرفتیم را به کار ببندیم، انسجام‌مان و روحیه کار گروهی را حفظ کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تأکید کرد: من فکر می‌کنم که مهمترین چیز در این بازی کار گروهی تیم ما بود. ما همواره با نظم و با تمرکزی بالا بازی کردیم. بازیکنانی در حد و اندازه لیونل مسی، خامس رودریگس و فالکائو به شما مهلت فکر کردن نمی‌دهند. تیم ما به سطح بالایی از تمرکز و نظم رسیده است. همه بازیکنان ما بهترین بازی‌شان را انجام دادند و من همیشه دوست داشته‌ام که یک ستاره را برجسته کنم، یک بازیکن که خیلی خوب بازی می‌کند و امشب بهترین بازیکن ما نامش تیم بود.

کی‌روش در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت چمن زمین مسابقه تأکید کرد: نمی‌خواهم در این باره اظهارنظر کنم چون زمان زیادی برای آماده‌سازی یک دوره بسیار خوب از کوپا آمه‌ریکا وجود دارد. این موضوعی است که مدیران باید درباره‌اش صحبت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )