سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال هنگ‌کنگ گفت: در رابطه با دیدار مقابل ایران گفت: ما می‌دانیم که ایران تیمی بسیار قوی است. اما امیدواریم مقابل این تیم به خوبی دفاع کرده و حمله کنیم. به کمی هم معجزه نیاز داریم تا در مقابل ایران نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه اول مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

حمید مقدم، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در این نشست اظهار داشت: به همه مهمانان حاضر در این مسابقات خوش‌آمد می‌گویم. خوشحال هستیم که دوره دوم مسابقات با حضور ۱۲ تیم در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی در این راه داشته و امیدواریم همچون سال‌های گذشته فوتسال ایران عملکرد خوبی داشته و افتخار دیگری برای کشورمان کسب کنیم.

سرمربی ایران در رابطه با تکرار قهرمانی تیمش در دومین دوره مسابقات گفت: درست است که ما در دوره قبل قهرمان شدیم اما نباید فراموش کنیم که فوتسال در آسیا خیلی پیشرفت کرده و چون در این رده سن دخیل است، نمی‌توان دوره‌ها را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کرد. با این حال هدفمان قهرمانی است. اما همان‌طور که گفتم رقیبان ما تیم‌های خوبی هستند و فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است.

مقدم در رابطه با انتظارش آر هواداران فوتسال در تبریز خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که این بازی‌ها در تبریز برگزار می‌شود. چرا که این شهر یکی از شهرهای فوتسال خیز ما است. تیم‌هایی مثل مس سونگون، دبیری و هلال‌احمر نیز نشان‌دهنده همین امر است. مطمئن هستم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران تبریزی از ما حمایت کنند. اگر بازی‌ها در تایلند بود، سالن پر می‌شد و بازی‌ها هیجان زیادی داشت چرا که نیمی از بحث میزبانی تماشاگران هستند و آن‌ها به خوبی از این امتیاز استفاده کردند. به همین دلیل امیدوارم تماشاگران تبریزی با حضور خود از ما حمایت کنند.

می‌خواهیم در هر بازی مردممان را خوشحال کنیم

عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال افغانستان نیز در این نشست اظهار داشت: از میزبانی خوب جمهوری اسلامی ایران برای این مسابقات تشکر می‌کنیم. خوشحال هستیم که به این مرحله از مسابقات صعود کرده‌ایم. این موضوع انگیزه زیادی برای جوانان افغانستان است تا با امید بیشتری کارشان را برای آینده ادامه دهند.

وی ادامه داد: شکی در قدرتمندی ایران نیست. این تیم اردوی آماده‌سازی خوبی پشت سر گذاشته و قهرمانی دور گذشته را نیز کسب کرده است. ما نیز در اردوی آماده‌سازی تلاش کرده‌ایم تا با قدرت وارد این مسابقات شویم.

سرمربی افغانستان با اشاره به تلاش بازیکنانش برای کسب پیروزی در هر بازی گفت: با توجه به ۴ دهه جنگی که در افغانستان رخ‌داده، هر یک از بازی‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. می‌خواهیم بعد از هر بازی مردم ما خوشحال بوده و شادی جدیدی تجربه کنند.

برای کسب نتیجه مقابل ایران به معجزه نیاز داریم

چان فی‌تات، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال هنگ‌کنگ نیز در پایان این نشست اظهار داشت: ما بسیار خوشحال هستیم و خودمان را خوش‌شانس می‌دانیم که در این مرحله قرار داریم.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات آماده‌سازی طولانی‌مدتی نداشتیم و فقط ۲ ماه تمرین کردیم اما آماده‌ایم. می‌دانیم که رقیبان سرسختی داریم اما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

فی‌تات در رابطه با دیدار مقابل ایران گفت: ما می‌دانیم که ایران تیمی بسیار قوی است. اما امیدواریم مقابل این تیم به خوبی دفاع کرده و حمله کنیم. به کمی هم معجزه نیاز داریم تا در مقابل ایران نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان گفت: ما فیلم بازی‌های ایران را دیده‌ایم. همچنین ژاپن، چین تایپه و... را آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها بسیار قدرتمند بازی می‌کنند اما تلاشمان این است که قدرتمند باشیم و بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم.

به گزارش تسنیم، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم در ۴ گروه سه تیمی از فردا در تبریز آغاز می‌شود. دیدارهای این مسابقات در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.