سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال عراق گفت: ما تحت هیچ فشاری نیستیم. شما می‌دانید که لیگ فوتسال عراق بسیار قوی است و بازیکنان ما در آن لیگ بازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه چهارم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

علی الربیع سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال عراق در این نشست اظهار داشت: از همه شما تشکر می‌کنم. بسیار خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم. همه می‌دانیم که عراق تیم فوتسال بسیار قوی دارد. ما در آرژانتین حضور داشتیم و در دوره قبلی نیز نائب قهرمان شدیم.

وی افزود: اینجا هستیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم. همه بازی‌ها برای ما مانند بازی نهایی و فینال مهم است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. به همین دلیل در تمام بازی‌ها به دنبال برد هستیم.

سرمربی عراق در رابطه با اینکه آیا نائب قهرمانی در دوره گذشته این تیم را تحت فشار گذاشته یا خیر، گفت: ما تحت هیچ فشاری نیستیم. شما می‌دانید که لیگ فوتسال عراق بسیار قوی است و بازیکنان ما در آن لیگ بازی می‌کنند. بنابراین ما آماده هستیم. با قدرت پا به این رقابت‌ها گذاشتیم، در دوره قبلی نائب قهرمان شدیم و هر بازی را مانند بازی فینال می‌بینیم تا قهرمانی مسابقات را کسب کنیم.

امیدوارم بازیکنانم از مسابقات لذت ببرند

سایان، سرمربی اندونزی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات آماده هستیم. امیدوارم بازیکنانمان حداکثر تلاششان را انجام داده و از بازی‌های این مسابقات لذت ببرند.

وی ادامه داد: فشار روی بازیکنان جوان امری طبیعی است اما ما تمرینات خوبی داشتیم و تمرینات سایر تیم‌ها را نیز مشاهده کرده‌ایم. امیدوارم بازیکنانمان حداکثر تلاششان را انجام دهند تا شاهد نتایج خوبی باشیم.

بازی های عراق را به دقت آنالیز کرده‌ایم

چانگ چین ینگ سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال چین تایپه نیز در رابطه با برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیمش برای حضور در این مسابقات اظهار داشت: ما در کمپ‌های تمرینی کشورمان تمرین کرده و همچنین اردوهایی در ژاپن و پرتغال برگزار کردیم.

وی افزود: ما تیم جوانی هستیم و برای کسب تجربه بیشتر به تبریز آمده‌ایم. می‌دانیم که رقبای سختی در گروهمان حضور دارند. می‌خواهیم بهترین بازی‌هایمان را انجام داده و از حضور در این رقابت‌ها لذت ببریم.

چین ینگ در رابطه با دیدار تیمش مقابل عراق گفت: ما بازی‌های خودمان و عراق به دقت آنالیز کرده‌ایم. در مرحله آماده‌سازی به بازیکنانمان گفته‌ایم که تمام تلاششان را انجام داده و سعی کنند از این مسابقات لذت ببرند.

به گزارش تسنیم، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم در ۴ گروه سه تیمی از فردا در تبریز آغاز می‌شود. دیدارهای این مسابقات در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.