سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال قرقیزستان گفت: قطعاً مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا می‌تواند در این رده سنی سطح فوتسال کشورها را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه دوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

خوزه ماریا سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال تایلند در رابطه با حضور تیمش در این مسابقات اظهار داشت: از همه دوستان به خاطر میزبانی این مسابقات تشکر می‌کنم، این برای ما خیلی مهم و خاص است که به رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا راه پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: تصور می‌کنم آمادگی خوبی داشته باشیم. چند بازی تدارکاتی هم برگزار کرده‌ایم تا با آمادگی بیشتری مسابقات را شروع کنیم. گروه سختی داریم و برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم. با این حال فکر می‌کنم قدرت تیم‌های گروهمان متناسب است.

سرمربی تایلند در رابطه با اهمیت این رقابت‌ها در پیشرفت فوتسال کشورها خاطرنشان کرد: درباره اهمیت این مسابقات باید بگویم که هیچ مسابقه فوتسال زیر ۲۰ سالی در اروپا برگزار نمی‌شود و مثل اینکه قرار است امسال مسابقات زیر ۱۹ سال را برگزار کنند. اما جای قدردانی دارد که AFC دومین دوره مسابقات زیر ۲۰ سال را برگزار می‌کند.

خوزه ماریا در پایان گفت: در این مسابقات بازیکنان می‌توانند با تکنیک‌ها و شرایط مختلف آشنا و برای آینده آماده شوند. به همین دلیل جا دارد از مسئولان برگزاری و AFC تشکر کنیم.

حضور ۹ تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ آسیا / بازی‌ها پخش زنده می‌شو‌دورود ۳ تیم حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به تبریزفهرست نهایی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اعلام شدمسابقات زیر ۲۰ سال سطح فوتسال کشورها را نشان می‌دهد

نورجان، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال قرقیزستان نیز در رابطه با برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مسابقات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با اهمیت مسابقات گفت: قطعاً این مسابقات می‌تواند در این رده سنی سطح فوتسال یک کشور را نشان داده و آن را به کشورهای دیگر معرفی کند.

مسابقات زیر ۲۰ سال پلی برای بازیکنان زیر ۱۶ و ۱۸ سال به منظور حضور در تیم بزرگسالان است

در ادامه این نشست، سرمربی لبنان با در رابطه با حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: من هم به نوبه خودم از مسئولان برگزاری این مسابقات و AFC به خاطر مهمان‌نوازی تشکر می‌کنم.

طارق رزق ادامه داد: همچون سرمربی قرقیزستان در رابطه با سخت بودن گروه موافق هستم. با آمادگی نسبی آمدیم مشکلاتی هم داشتیم و ماه مبارک رمضان هم یکی دیگر از دلایلی بود که نتوانستیم با قدرت کامل به این رقابت‌ها بیاییم. با این حال تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: این مسابقات برای لبنان مهم است چرا که به منزله پلی برای بازیکنان زیر ۱۶ و ۱۸ سال برای رسیدن به تیم بزرگسالان است. برگزاری چنین مسابقاتی به روند تکامل بازیکنان کمک می‌کند تا آن‌ها نسبت به گذشته پخته‌تر شوند.

به گزارش تسنیم، مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم و با برگزاری ۴ دیدار از فردا آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.