با بروز برخی مشکلات در روند مذاکرات از راه دور باشگاه‌های چلسی و یوونتوس برای انتقال مائوریتزیو ساری به تورین، مدیراجرایی بانوی پیر شخصاً راهی لندن شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به لندن سفر کرده است تا به شیوه‌ای جدی‌تر از قبل مذاکرات خود با مدیران باشگاه چلسی برای بردن سرمربی این تیم، مائوریتزیو ساری به تورین را دنبال کند.

گویا ساری که از جلب رضایت مدیران باشگاه چلسی برای موافقت با فسخ قراردادش با آبی‌های لندن مأیوس شده و حالا همه چیز را برعهده یوونتوسی‌ها گذاشت تا خودشان تلاش و رضایت چلسی را جلب کنند.

پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ساری توانسته از مدیران چلسی برای ترک این تیم در پایان فصل اول حضورش در استفوردبریج مجوز بگیرد اما روز گذشته (چهارشنبه) اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قهرمان لیگ اروپا از تصمیمش منصرف شده و قصد دارد سرمربی سابق ناپولی را نگه دارد، مگر اینکه غرامت قابل قبولی بابت فسخ قرارداد او دریافت کند.

طبق گزارش نشریه سان، چلسی پس از مذاکره با گزینه‌های جانشینی ساری به این نتیجه رسیده که هیچیک از آنها در حد این مربی ایتالیایی نیستند و به همین دلیل سعی در متقاعد کردن وی برای ماندن در لندن دارد. غرامت فسخ قرارداد ساری ۵ میلیون یورو است اما یوونتوسی‌ها تصور می‌کردند که به خاطر تخفیفی که در انتقال قرضی ۹ میلیون یورویی گونسالو ایگواین به چلسی دادند، می‌توانند چلسی را راضی کننده از خیر گرفتن غرامت بگذرد که گویا اینگونه نبوده است. به همین دلیل پاراتیچی شخصاً به لندن سفر کرده تا رودررو با مارینا گرانوفسکایا، مدیراجرایی باشگاه چلسی صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.