یک شبکه تلویزیونی در ایتالیا مدعی شده است که سرمربی سابق اینتر با آبی‌پوشان تهران قراردادی دو ساله بسته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ جمهوری چک، با باشگاه استقلال قراردادی دو ساله بسته است.

طبق گزارش اسکای، مذاکره استقلال با استراماچونی از تقریباً یک ماه پیش آغاز شده است و اکنون این رسانه مدعی شده که مذاکرات طرفین ثمربخش بوده و قراردادی میان آنها منعقد شده است. این قرارداد دو ساله است و امکان تمدید آن برای سال سوم از سوی باشگاه استقلال وجود دارد. همچنین به موجب این قرارداد استراماچونی در هر سال ۱.۶ میلیون یورو از استقلال حقوق خواهد گرفت.

استراماچونی ۴۳ ساله که بیش از همه به خاطر دوران مربیگری‌اش در اینتر و اودینزه شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر بیشتر در اروپای شرقی مشغول به کار بوده و یک دوره هم در تیم پاناتینایکوس یونان مربیگری کرد.

در همین حال دی‌مارتزیو در سایت شخصی خود جزئیات بیشتری از قرارداد استراماچونی با استقلال ارائه کرده و نوشته که این قرارداد با وساطت شخصی به نام فدریکو پاستورلو به امضای طرفین رسیده است. وی همچنان اعلام کرده که اولین جلسه میان نمایندگان باشگاه استقلال و استراماچونی ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) امسال صورت گرفته است و پس از آن هم جلسه‌ای دیگر میان آنها در شهر استانبول برگزار شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )