محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شاید بازیکنان به لحاظ بدنی در مقطع کنونی آماده نبودند، اما مجبور بودیم آنها را کنار هم جمع و برنامه‌‌های‌مان را مرور کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اولین اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بچه‌ها مدتی از تمرینات دور بودند و همین شرایط را سخت کرده بود، ولی ما مجبور بودیم بچه‌ها را کنار هم جمع و برنامه‌های‌مان را مرور کنیم. در هر صورت بچه‌ها شاید از لحاظ بدنی شرایط مناسبی نداشتند، اما تمام تلاش خود را کردند و این نشان می‌دهد در حال پیشرفت هستند.

وی افزود: برای تمام اردوهای‌مان برنامه داریم. مگر کلاً در طول سال چند اردو داریم که یکی از آنها را هم هدر دهیم. برای همه روزهای‌مان برنامه داریم و تا روز اعزام به جام جهانی هم برنامه‌ریزی کرده و این برنامه را به کمیته فوتسال نیز داده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص صحبت‌های نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون علیه او در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال و بی‌دلیل خواندن اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: فقط یک نفر است که این حرف‌ها را می‌زند که جواب او را هم نمی‌دهم، چون حرفش اصلاً فنی نیست و برای خودش حرفی زده است. تا حالا دیده‌اید من بد کسی را بگویم؟ کسی که فنی باشد همه چیز را متوجه می‌شود. این آقا گفته من هر وقت دلم بخواهد اردو می‌گذارم، مگر دلبخواهی است؟ همکاران من که در لیگ حضور دارند متوجه می‌شوند من چه می‌گویم، چون این بحث‌ها کاملاً فنی است. ضمن اینکه تمام برنامه‌های ما هم با سازمان لیگ هماهنگ است.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا برای تماشای مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا به تبریز سفر خواهد کرد یا خیر؟ گفت: سعی می‌کنم بازی با افغانستان را از نزدیک ببینم. بیشتر هم برای دیدن بازیکنان به تبریز می‌روم تا هم عملکرد تیم ایران را ببینم و هم پیشرفت سایر کشورها را زیر نظر بگیرم، چون این بازیکنان همه آینده فوتسال هستند. با دو هدف به تبریز می‌روم، اول اینکه شرایط بچه‌های خودمان را ببینم، بعد هم عملکرد تیم‌های دیگر را بسنجم. باید بررسی کنیم کشورهای دیگر چطور رو به جلو حرکت می‌کنند و استراتژی آنها برای آینده چیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.