مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای تعامل بیشتر با باشگاه‌ها، تعداد روزهای اردوی پیش‌روی تیم ملی را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در تیرماه اردویی برگزار خواهد کرد و طبق گفته مارک ویلموتس در این اردو تلفیقی از بازیکنان لیگ داخلی ایران، بازیکنان تیم زیر ۲۳ سال و تیم جوانان حضور خواهند داشت.

براساس آنچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، اردوی پیش‌روی تیم ملی جایگزینی برای اردوی لغو شده تیم ملی در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸) است. اردویی که از سوی فدراسیون فوتبال و البته با توجه به انتخاب نشدن سرمربی لغو شده بود و این زمان در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت.

با این حال اردوی پیش‌روی تیم ملی قرار نیست طولانی مدت باشد و مارک ویلموتس برای همکاری و تعامل با باشگاه‌ها و وارد نشدن خدشه به برنامه آماده‌سازی تیم‌های باشگاهی اردوی پیش‌روی خود را از ۱۱ روز به کمتر از یک هفته کاهش داده تا فقط بتواند در اردوی پیش‌رو بازیکنان حاضر در تمرینات را مورد بررسی قرار دهد و شناخت بیشتری از آنها داشته باشد.

اردوی پیش‌روی تیم ملی، در هفته دوم تیرماه برگزار خواهد شد تا حدود سه هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر، بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرند. با این حال قرار است برنامه اردویی تیم ملی در تیرماه پس از بازگشت کادرفنی از کره‌جنوبی رسمی شود و فدراسیون فوتبال با هماهنگی باشگاه‌ها، برنامه اردو را اعلام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.