سخنگوی باشگاه باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن نمی‌تواند مبالغ خارج از عرفی را برای جذب بازیکن پرداخت کند.

احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره فعالیت باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بعد از اینکه قرارداد قاسم حدادی‌فر را تمدید کردیم, روز گذشته (سه‌شنبه) نشستی با ارسلان مطهری داشتیم و با این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافقات مالی رسیدیم. این بازیکن برای امضای قرارداد جدید ۳-۲ روز فرصت خواسته اما به ما قول داده که در ذوب آهن بماند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مطهری قرار است به استقلال بپیوندد, گفت: او این موضوع را تکذیب و اعلام کرد تاکنون با هیچ باشگاهی صحبت نکرده و اولویتش ماندن در ذوب آهن است. ما با او از لحاظ مالی به توافق رسیده‌ایم و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

سخنگوی باشگاه باشگاه ذوب آهن, درباره وضعیت سایر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است, عنوان کرد: از ابتدا اولویت باشگاه برای مذاکره بازیکنانی بوده که قراردادشان به اتمام رسیده و این کار در حال انجام است. قرار است روز یکشنبه قرارداد این بازیکنان تمدید شود.

جمشیدی در خصوص اینکه گفته می‌شود, رشید مظاهری با مبلغ بسیار سنگینی به تراکتورسازی پیوسته است, یادآور شد: وضعیت مالی باشگاه ما به نحوی نیست که بتوانیم مبالغ خیلی بالا را پرداخت کنیم و این بازیکن را نگه داریم. به هیچ وجه باشگاه ذوب آهن نمی‌تواند مبالغ خارج از عرفی را برای جذب بازیکن پرداخت کند و ریاست کارخانه ذوب آهن نیز به ما توصیه کرده که قرارداد‌ها متعارف باشد تا حق بازیکن و باشگاه ضایع نشود.

وی درباره اینکه آیا ذوب آهن برای برپایی اردوی پیش فصل به خارج از کشور خواهد رفت,‌ تصریح کرد: قرار شده که تیم ابتدا تکمیل شود و بعد با نظر سرمربی تیم درباره محل اردو تصمیم می‌گیریم. در این باره مشکل خاصی وجود ندارد و طبق خواسته منصوریان اقدام خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.