بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد وضعیت تیم باشگاهی خود در لیگ برتر بانوان و شرایط نامشخص تیم ملی جوانان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان چند بازیکن جوان در ترکیب خود دارند. بازیکنانی که با سن‌های کم پا به توپ شدند و برخی نیز با حضور درتیم ملی بازی در عرصه‌های بین‌المللی را تجربه کردند. مرضیه فیضی بازیکن تیم سپاهان یکی از همین جوانان است. این بازیکن ۱۸ ساله در تیم ملی جوانان تحت هدایت کتایون خسرویار و مشاوره فنی حسین عبدی قرار داشت و همراه با تیم ملی راهی ویتنام شد. پس از آنکه تیم ملی به دلیل کارت زرد بیشتر از مسابقات آسیایی حذف شد، او در ترکیب تیم سپاهان قرار گرفت. او از عملکرد خود در فصل جاری لیگ تقریباً رضایت دارد و می‌گوید برای پیشرفت بیشتر به دنبال کار با مربی خصوصی است.

مرضیه فیضی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کیفیت لیگ فوتبال بانوان گفت: کیفیت تیم‌های حاضر در لیگ نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده است، چون بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند و کیفیت تیم خود را بالا بردند، به گونه‌ای که در نیم فصل اول قهرمان مشخص نبود و تیم‌ها یک یا دو امتیاز از هم فاصله داشتند.

او در مورد عملکرد خودش در لیگ بیان کرد: کارهایی که مربی از من می‌خواست را انجام دادم اما با این وجود گاهی عملکردم بد بود و رضایت نداشتم. قصد دارم که تابستان مربی خصوصی بگیرم تا سطح بازی‌ام بالاتر برود. باشگاه هم ممکن است در تابستان کار کند ولی به دنبال مربی خصوصی هستم چون اینگونه تمرکز بیشتری بر کارم دارد.

پدرم اجازه نمی‌دهد در شهر دیگری بازی کنم

این بازیکن در مورد حضورش در تیم‌های اصفهانی گفت: دو سال ذوب آهن بازی کردم و الان در سپاهان کار می‌کنم. سال اولی که به ذوب آهن وارد شدم که هر تیمی اجازه داشت سه بازیکن نوجوان داشته باشد. فعلاً پدرم اجازه نمی‌دهد در شهر دیگری بازی کنم. نمی‌دانم برای فصل‌های آینده نظرش عوض می‌شود یا نه اما در کل از سپاهان خیلی راضی بودم.

او در مورد عملکرد تیم سپاهان در لیگ اظهار کرد: تیم خیلی خوبی داریم. در ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی بودیم اما امتیازهای بدی را از دست دادیم. نیم فصل اول از بم یک بر صفر جلو بودیم اما در نهایت دو بر یک باختیم. در بازی با ذوب آهن با یک گل جلو بودیم اما مساوی شدیم. در نیم فصل دوم همه بازی‌هایمان بجز بم را بردیم. هفته‌های باقی مانده هم با تیم‌های خلیج فارس شیراز، شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام بازی داریم.

وقتی ویتنام به کره گل زد، فقط اشک می‌ریختیم

فیضی در مورد حذف عجیب تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا بخاطر داشتن کارت زرد بیشتر نسبت به ویتنام گفت: حضور آقای عبدی و آقای حبیبی به عنوان مشاوران فنی تیم خیلی به سطح بازی فنی ما کمک کرد. در مسابقات آسیایی هم عملکرد خوبی داشتیم و به خاطر کارت زرد بیشتر حذف شدیم. خیلی ناراحت کننده بود. بازی با لبنان یک گل زودهنگام خوردیم وگرنه صعود می‌کردیم اما در نهایت با کارت زرد حذف شدیم. ما کلاً یک کارت زرد داشتیم اما در بازی با لبنان آنقدر داور بد بود که بازیکنان تیممان اعتراض می‌کردند و کارت زرد می‌گرفتند.

او در ادامه افزود: بعد از بازی با لبنان برای تماشای بازی کره و ویتنام به ورزشگاه رفتیم. وقتی کره جلو بود همه خوشحال بودیم اما اواسط بازی که ویتنام گل را زد فقط اشک می‌ریختیم. مخصوصاً کسانی که در بازی با لبنان کارت زرد گرفتند خیلی ناراحت بودند. کتایون خسرویار هم خیلی ناراحت بود و گفت به خودمان باختیم. ما در طول بازی‌ها موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که در صورت استفاده از آنها به مرحله بعد صعود می‌کردیم.

فیضی در مورد کتایون خسرویار گفت: خانم خسرویار مربی خیلی خوبی بود چون تجربیات و بار فنی بالایی داشت. بازیکنان را در چند پست مختلف می‌گذاشت تا در صورت نیاز از آنها استفاده کند. خیلی مربی خوبی بود، ولی الان مشخص نیست تکلیف تیم ملی چه می‌شود، سرمربی چه کسی است و اصلاً تیم ملی تشکیل می‌شود یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.