دور سوم از بازی‌های مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ با ثبت بردهایی پرگل در کارنامه تیم‌های ملی اسپانیا و اوکراین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین شب از دور سوم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، جمعه شب ۱۲ بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی اسپانیا و اوکراین مقابل رقبای خود به بردهایی پرگل دست یافتند.

از گروه F، تیم ملی اسپانیا در خانه جزایر فارو با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. سرخیو راموس در دقیقه ۵، خسوس ناواس در دقیقه ۱۹، گتسون در دقیقه ۳۴ (گل به خودی) و خوسه گایا در دقیقه ۷۱ برای اسپانیا گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم اولسن در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

امشب همچنین در گروه B تیم ملی اوکراین در خانه با نتیجه ۵ بر صفر میهمانش صربستان را در هم کوبید. سیگانکوف دو بار در دقایق ۲۶ و ۲۸، کونوپلیانکا دو بار در دقایق ۴۶ و ۷۵ و یارمچوک در دقیقه ۵۹ گل‌های این بازی را زدند.

نتایج کامل بازی‌های شب نخست از دور سوم مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

گروه A

جمهوری چک ۲ - بلغارستان یکمونته‌نگرو یک - کوزوو یک

گروه B

لیتوانی یک - لوکزامبورگ یکاوکراین ۵ - صربستان صفر

گروه D

گرجستان ۳ - جبل‌الاطارق صفر دانمارک یک - ایرلند یک گل‌ها: هویبرگ در دقیقه ۷۶ برای دانمارک و شین دافی در دقیقه ۸۵ برای ایرلند

گروه Fجزایر فارو یک - اسپانیا ۴نروژ ۲ - رومانی ۲ گل‌ها: الیونسی در دقیقه ۵۶ و اودگارد در دقیقه ۷۰ برای نروژ و کسریو در دقایق ۷۷ و ۹۰ برای رومانی

سوئد ۳ - مالت صفر گل‌ها: کوایسون در دقیقه ۲، ویکتور کلائسون در دقیقه ۵۰ و الکساندر ایزاک در دقیقه ۸۱

گروه Gاتریش یک - اسلوونی صفر گل: بورگشتالر در دقیقه ۷۴

مقدونیه صفر - لهستان یک گل: کرشتوف پیونتک در دقیقه ۴۷

فوتبال جهان| افتتاح پارک فوتبال یورو ۲۰۲۰ با حضور کارمبو و کمپل + تصاویر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.