سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه از سروش رفیعی به خاطر درگیری با مهاجم تیمش انتظار نداشته است، گفت: متاسفانه کی‌روش استنلی در دام پرسپولیس افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با سپاهان از فدراسیون فوتبال و اعضای تیم پرسپولیس انتقاد کرد. وی در گفتگو با رادیو تهران گفت: بازیکنان ما با شرافت بازی کردند. وقتی ۹ نفره شدیم مردانه جنگیدند. بعد از بازی هم هواداران سپاهانی ما را تا ساعت ۲ صبح ما را شرمنده خودشان کردند. امسال سال خوبی بود. درس های خوبی از هواداران گرفتم. نمی دانم از چه کلماتی استفاده کنم که قدردان آنها باشم.

وی افزود: همه نوع همکاری کردیم تا بازی به نحو احسن انجام شود و اتفاقی رخ ندهد. می توانید از مسئولان حراست استادیوم آزادی بپرسید. وقتی قبل از بازی برگشت در لیگ آن حرکت ها را شروع کردند، آقایان گفتند جو استادیوم دارد به هم می ریزد. از من خواستند کمک کنم. دو کاپیتان سپاهان که باید نیم ساعت بعد وارد زمین شوند را بردم در دل هواداران تا خواهش کنیم انرژی را برای تشویق سپاهان بگذارند. وقتی وارد زمین شدیم ۱۰۰ هزار نفر فحش ناموسی دادند.

قلعه نویی تاکید کرد: سیدجلال حسینی وقتی به اصفهان آمد از او تجلیل کردیم. از علی دایی و علی کریمی تقدیر کردیم. بازی رفت با ذوب آهن هم برای من بنر تقدیر زده بودند. باید در فوتبال دنبال این مسائل باشیم. مگر ما دقیقه ۹۷ به استقلال نباختیم؟ مگر مربی و بازیکنانشان آن رفتارها را نکردند؟ آیا نیمکت ما کوچکترین حرکتی انجام داد؟ استقلالی ها بردند و مبارکشان باشد. آنها حتی به ما مشت نشان دادند. اشکالی ندارد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: وقتی در تهران استقلال را بردم خسته نباشید و وقتی باختم هم به آنها تبریک گفتم. مگر در تبریز با اشتباهات داوری نباختیم؟ رفتیم و تبریک گفتیم. این رفتارها درست نیست.

قلعه نویی یادآور شد: بازی با پرسپولیس دیدار متعادلی بود. هم ما هم پرسپولیس موقعیت داشتیم. حتی یک گل هم زدیم که آفساید بود. از تیم داوری با همه اشتباهاتی که داشت تشکر می کنم! همه داوران نسل جدید ما خوب هستند ولی مطمئنم نسل جوان داوری باید به زاهدی فر افتخار کند. باید از ایشان هم تشکر کنم.

وی درباره اینکه گفته بود نتایج فوتبال مهندسی شده است، گفت: اجازه بدهید بعداً صحبت می کنم. در نیمه اول خوب بودیم. دنبال این بودیم در نود دقیقه بازی را تمام کنیم. برای همین در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم. فکر نمی کردیم ولادیمیر کومان دوباره دچار آن مشکل شود. از تیم پزشکی و دکتر نوروزی استقلال نهایت تشکر را می کنم. در جریان بازی وسط زمین ما خالی شد که پرسپولیسی ها سه چهار شوت زدند. دوباره تیم را تغییر دادیم که جواب داد و نبض بازی را در اختیار گرفتیم. رسول نویدکیا را آوردیم تا بازی هجومی تر شود ولی آن اتفاقات رخ داد.

سرمربی سپاهان اظهار کرد: از من می پرسند چرا تغییرات انجام شد. وقتی تیم حرکت تاکتیکی را ندارد، باید تغییرات ایجاد کرد. بازی را از پرسپولیس گرفتیم که آن اتفاقات رخ داد. محمد ایران پوریان ۵ سال شاگرد من بوده و خدا را شاهد می گیرم جزو مودبترین بازیکنانی است که کار کرده ام. او از یک خانواده مذهبی و شهید است. جالب است آن صحنه اوت شد و داور اشتباه کرنر گرفت. ایران پوریان اعتراض کرد که توپ اوت شده. همانجا به ایران پوریان تشر می زدم که قسم جلاله خورد به داور گفته ام اوت شده و حرف دیگری نزده است.

قلعه نویی ادامه داد: بعد از آنکه وقت اضافه اول تمام شد، آقایان از نیمکت شروع کردند فحش بد به کی روش (مهاجم سپاهان) بدهند. از سروش رفیعی توقع آن حرکت را نداشتم. او شاگردم من بوده است. کی روش را روی هر دو کارت زرد صد درصد محکوم می کنم. هرچند داور در کارت اول به او اشتباه کرد. وقتی کی روش ربیع خواه را جا گذاشت، بازیکن پرسپولیس لباس او را کشید و جالب است که در کارشناسی ها نشان نمی دهند. باید داور به ربیع خواه کارت می داد. البته من کار کی روش را محکوم می کنم. قبل از بازی گفته بودیم کی روش می آیند که با روح و روانت بازی کنند و مراقب باش. متاسفانه کی روش در دام این عزیزان افتاد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )