یک رسانه اسپانیایی اسامی بازیکنانی که در پایان فصل آبی‌و اناری‌ها را ترک می‌کنند، اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، با پایان فصل فوتبال اسپانیا، تیم‌ها منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند تا تغییراتی را در ترکیب خود اعمال کنند. یکی از مهمترین تیم‌های لالیگا که برای آغاز بازار نقل و انتقالات لحظه‌شماری می‌کند بارسلونا است.

با وجود ناکامی این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، رئیس باشگاه خوسپ ماریا بارتومئو و کاپیتان تیم لیونل مسی از ابقای سرمربی تیم ارنستو والورده حمایت کرده‌اند و از شواهد و قراین اینگونه می‌توان پیش‌بینی کرد که سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو یک فصل دیگر هم در نوکمپ می‌ماند با این ترتیب انتظار می‌رود که تمرکز باشگاه روز تعیین تکلیف بازیکنان تیم باشد، به خصوص بازیکنانی که در فصل اخیر مأیوس کننده و بلااستفاده بودند. از این رو باشگاه بارسلونا لیستی ۹ نفر از بازیکنانی دارد که تابستان امسال نوکمپ را ترک خواهند کرد.

یاسپر سیلسن

سنگربان هلندی که نقش دروازه‌بان ذخیره بارسلونا را ایفا می‌کند از اینکه زیر سایر مارک آندره تراشتگن باشد راضی نیست و از چند ماه پیش باشگاه را از تمایلش برای رفتن از این تیم مطلع کرده است. بنفیکا اصلی‌ترین مقصد سیلسن است و گفته می‌شود که بارسلونا برای فروش او ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد.

جیسون موریو

مدافع میانی کلمبیایی و ۲۷ ساله بارسلونا سال گذشته به صورت قرضی از والنسیا به بارسلونا پیوست اما هنوز هم کسی نمی‌داند که چرا و به چه هدفی بارسلونا او را قرض گرفت؛ بازیکنی که در لالیگا تنها ۲ بازی و مجوعاً ۴ بازی برای بارسلونا انجام داد حالا باید به تیمی اصلی‌اش برگردد.

توماس فرمائلن

مدافع میانی بلژیکی که در مدت زمان حضور در بارسلونا بیشتر درگیر مصدومیت و حاشیه‌نشین بود تا در زمین بازی، قراردادش در پایان ماه ژوئن تمام می‌شود و باشگاه آن را تمدید نخواهد کرد.

ساموئل اومتیتی

دیگر مدافع میانی بارسلونا که او هم این فصل درگیر مصدومیتی طولانی مدت بود، ساموئل اومتیتی است که آینده‌اش به ورود ماتیس دلیخت، مدافع میانی آژاکس بستگی دارد. با اینکه او خودش گفته می‌خواهد بماند، بارسلونا آماده دریافت پیشنهاد برای فروش اوست و دلیلش هم مصدومیت مزمن زانوی این بازیکن فرانسوی است.

رافینیا

هافبک برزیلی بارسایی‌ها که فصل گذشته به اینتر قرض داده شد، با وجود بازگشت به این تیم نتوانست راهی به ترکیب اصلی پیدا کند و انتظار می‌رود که تابستان امسال داستان بلاتکلیفی‌اش در نوکمپ پایان یابد.

ایوان راکتیچ

شاید احتمال رفتن این هافبک کروات از بارسلونا کمتر از سایر بازیکنان باشد به خصوص با ماندن ارنستو والورده اما با این حال نباید رفتن او را هم به کلی رد کرد به خصوص به خاطر بازی ضعیفی که در فینال جام حذفی ارائه کرد و جنجالی که با حضورش در یک جشن سنتی در شهر سویا پس از شکست ۴ بر صفر بارسلونا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به راه انداخت.

مالکوم

با شیوه‌ای که بارسلونا تابستان سال گذشته مالکوم را در آستانه عقد قرارداد با رم، از چنگ این تیم خارج کرد، تصور می‌شد او حداقل جزو ذخیره‌های کلیدی این تیم باشد اما اینطور هم نشد. مالکوم اگرچه شخصاً به ماندن در بارسلونا تمایل دارد اما او می‌داند که رفتنش از این تیم فرصت‌های بیشتری برای درخشیدن در اختیار او خواهد گذاشت.

فیلیپه کوتینیو

گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا یک پای خود را بیرون از نوکمپ گذاشته است. نه عملکرد او در این فصل ماندنش را توجیه می‌کند نه هواداران دل خوشی از او دارند و آخرین مورد آن هم فینال جام حذفی اسپانیا بود. با این حال یک مانع بزرگ برای فروش او وجود دارد و رقم بالایی است که بارسلونا بابت فروش او می‌خواهد تا حداقل متحمل ضرر هنگفتی نشود.

کوین پرینس بواتنگ

برخلاف کوتینیو، اخراج کردن بواتنگ از نوکمپ برای بارسلونا کار راحتی است. قرارداد قرضی او با کاتالان‌ها تمام شده و باید به تیم اصلی‌اش ساسولو برگردد. هنوز مشخص نیست که چرا بارسلونا این مهاجم غنایی را قرض گرفت، بازیکنی که در ۶ ماه حضورش در بارسلونا تنها ۳۰۳ دقیقه بازی کرد، یعنی کمی بیشتر از سه بازی کامل.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.