سرمربی آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو، پس از کامل کردن شگفتی‌سازی‌هایش در این فصل سری A به هواداران وعده داد که در لیگ قهرمانان هم آنها را سربلند خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل به یادماندنی تیم فوتبال آتالانتا با پیروزی ۳ بر یک این تیم مقابل ساسولو در هفته آخر سری A و قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانانش به پایان رسید.

آتالانتایی که در این فصل گریبان تیم‌های بزرگ لیگ را گرفته بود و با حذف یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا هم راه پیدا کرد، مزد بازی‌های جسورانه‌اش را گرفت و بالاتر از تیم‌هایی مانند اینتر، میلان، رم و لاتزیو به فصل را در رده سوم به پایان رساند که بالاترین دستاوردش در تاریخ کالچو بود و برای اولین بار هم راهی لیگ قهرمانان شد.

جان پیرو گاسپرینی در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: صعود به لیگ قهرمانان دستاوردی بود که ما در گذشته حتی نمی‌توانستیم درباره‌اش رؤیاپردازی کنیم. این اتفاق هرگز برایم رخ نداده بود و این موفقیتی است که ما به شیوه‌ای افتخارآ‌میز و با مسئولیت‌پذیری به دست آوردیم.

گاسپرینی افزود: به نظر من آتالانتا فصل آینده هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های خوبی ارائه خواهد کرد. گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نتیجه‌ای فوق‌العاده‌ای است. این پاداش مردم برگامو است. از من نباید تشکر کنید. باید از بازیکنان تشکر کنید. این تیم دارد از روز چهار جولای سال گذشته که اولین بازی‌اش را در مرحله مقدماتی لیگ اروپا انجام داد بازی می‌کند و در این مدت به جز یک هفته کریسمس هرگز تعطیلی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.