سرمربی میلان می‌گوید از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت تا پایان فصل، متحمل فشار زیادی شده و برای ماندن در این تیم باید با مدیران باشگاه صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو پس از پیروزی ۳ بر ۲ شب گذشته (یکشنبه) میلان مقابل اسپال در هفته آخر سری A که با وجود آن روسونری از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز ماند و پنجم شد، به شبکه DAZN گفت: از تیمم تشکر می‌کنم. به پایان رساندن لیگ با ۶۸ امتیاز برای من افتخار دارد اگرچه حیف شد که ما نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. از آنجایی که عملکرد یک مربی باید توسط باشگاه و کارشناسان ارزیابی شود، من هم باید با مقامات باشگاه ملاقات کنم. می‌خواهم از زبان خودشان بشنوم که درباره کار من چه فکر می‌کنند. ما در طول فصل مرتکب اشتباهاتی شدیم و از الان به بعد، باید تا جایی که می‌توانیم تعداد آنها را کاهش دهیم. من اما باور دارم که امسال برای ما سالی مثبت بود. بزرگترین حسرتم بابت این است که نتوانستیم در سه چهار ماه اخیر به کارمان ثبات بدهیم. ما از مقاطع بد فراوانی گذر کردیم.

گتوسو ادامه داد: با بعضی از مردم که می‌گویند بازیکنان میلان بازیکنان پخته هستند موافق نیستم. بسیار از بازیکنان من خیلی پایین‌تر از سقف توانایی‌های خود بازی کرده‌اند اما ما هنوز هم یک تیم باکیفیت و دارای پتانسیل هستیم. نمی‌دانم که آیا فصل آینده می‌توانیم بیشتر از ۶۸ امتیازی که در این فصل گرفتیم کسب کنیم یا نه چون این کار بسیار سختی خواهد بود. من احساس می‌کنم که به سبب سابقه طولانی‌ام در میلان شاید بیشتر از آن چیزی که می‌بایست برای هدایت این تیم تحت فشار قرار گرفتم. در ۱۸ ماه گذشته به ندرت خواب به چشمان من آمده است و از نظر روانی خرد شده‌ام. این‌ها هم مسائلی هستند که برای آینده‌ام باید در نظر داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.