یک پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دو بازیکن خط هافبک این تیم می‌توانند عامل صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی باشند.

جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی چهارشنبه این تیم برابر سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی برای دو تیم است. سپاهان انگیزه بالایی برای شکست دادن پرسپولیس دارد زیرا آن‌ها در لیگ برتر قافیه را واگذار کردند.

او ادامه داد: البته پرسپولیس آرامش بیش‌تری دارد زیرا قهرمان لیگ شده و با بردی شیرین از آسیا خداحافظی کرد. سپاهان استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کند و به طور طبیعی رو به بازی بلند می‌آورد. شجاع خلیل‌زاده باید مأمور مهار کی‌روش باشد تا او را روی هوا کنترل کند. تاکتیک سپاهان مشخص است و برانکو و مدافعان پرسپولیس بلد هستند چگونه مقابل خط حمله تیم قلعه‌نویی قرار بگیرند. پرسپولیس اگر بتواند گل اول را در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی به ثمر برساند، می‌تواند برنده این دیدار باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده درباره ظرفیت ۵۰-۵۰ ورزشگاه نقش جهان و تهدید سپاهانی‌ها مبنی بر انصراف دادن از جام حذفی گفت: به هر حال این حواشی است که می‌خواهند قبل از بازی درست کنند. این مسائل از قبل وجود داشته اما پرسپولیسی‌ها نباید تن به این حواشی بدهند. سپاهان می‌داند پرسپولیس در همه ایران هواداران دارد و حتی در اصفهان، هوادارانش از سپاهان بیش‌تر است به همین دلیل می‌خواهند هواداران کمی از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. مدیران عامل و سرپرست تیم‌ها باید هر چه زودتر به این حواشی خاتمه دهند تا دو تیم با خیالت راحت در زمین حاضر شوند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از بازیکن کلیدی این دیدار گفت: هر گاه کامیابی‌نیا و نورالله‌ی خوب بودند، پرسپولیس تیم برنده بوده است. اگر این دو آماده باشند هم به دفاع کمک می‌کنند، هم خوب بازی‌سازی می‌کنند و هم می‌توانند در نقش گلزن ظاهر شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )