هافبک انگلیسی تیم فوتبال لیورپول فاش کرد که در مصاف اخیر تیمش با بارسلونا در اسپانیا، کاپیتان حریف با او درگیری لفظی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان بازی تیم‌های بارسلونا و لیورپول در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ، برخوردهای فراوانی رخ داد از جمله خطای خشنی که جیمز میلنر، هافبک لیورپول روی لیونل مسی مرتکب شد و درگیری لفظی کاپیتان مسی با او در پایان نیمه اول را به همراه داشت.

میلنر درباره آن اتفاق به نشریه دیلی میل گفت: بعد از اینکه روی مسی خطا کردم از او پرسیدم که آیا حالش خوب است، اما او بسیار عصبانی بود. در پایان نیمه اول حین خروج از میدان به سمت تونل رختکن‌ها، مسی شروع کرد به گفتن چند جمله اسپانیایی خطاب به من. او مرا با لفظ «burro» خطاب کرد که یک حیوان است (الاغ) اما در زبان اسپانیولی برای اشاره به کسی که خیلی لگد می‌زند هم استفاده می‌شود. فکر می‌کنم که مسی متوجه نشد که من کمی اسپانیولی بلدم و معنای حرفش را فهمیده‌ام. به نظر می‌رسید که او خیلی راضی نیست. من همیشه دوست داشتم که به زبانی جز انگلیسی هم صحبتم کنم. همیشه خوشم می‌آمد وقتی می‌شنیدم که مردم با زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند.

میلنر افزود: مسی به من گفت «به خاطر کاری که با تو کردم (لایی زدن به میلنر در سال ۲۰۱۵ زمانی که او در منچسترسیتی بازی می‌کرد) این خطا را روی من کردی». من در آن موقع او را به حال خودش گذاشتم و به رختکن رفتم. من برای مسی احترام فراوانی قائلم. او حق دارد هر چه می‌خواهد بگوید. یک بازیکن نباید از ترسی تحقیر شدن توسط مسی از رفتن به سمت او خودداری کند. او به من لایی زد و من یک میلیون بار آن صحنه را دیده‌ام، اما آن نه اولین لایی بود که خوردم نه آخرین لایی بود که خواهم خورد. مسی بازیکنی باورنکردنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.