ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین منچستریونایتد معتقد است رئال مادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو فعال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که پیش از بازگشت زین‌الدین زیدان به روی نیمکت سرمربیگری رئال مادرید در مقطع پایانی فصل اخیر بحث بازگشتش به این تیم مطرح بود، در حاشیه مسابقات فرمول یک گرندپری موناکو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا درباره وضعیت پرافتخارترین باشگاه اروپا در فصل اخیر گفت: آنها سرمربی خود را تغییر دادند و در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی هم سرمایه‌گذاری بزرگی خواهند کرد.

وی افزود: در رئال مادرید همیشه این چرخه‌ها وجود داشته است، درست به مانند دیگر تیم‌های بزرگ. این چرخه چند سال پیش در رئال مادرید آغاز شد و در نهایت منجر به کسب بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا آنها باید بازیکنان جدید و خوبی به خدمت بگیرند. رئال مادرید با بازیکنان شگفت‌انگیز به کارش ادامه خواهد داد.

سرمربی پیشین منچستریونایتد در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید خودتان را در چرخه مورینیو-رئال مادرید ببینید یا خیر؟»، اظهار داشت: من در مورد چرخه جدید و سرمربی جدید صحبت می‌کنم و اجازه بدهید در مورد چرخه‌های فرضی صحبت نکنیم.

آقای خاص در خصوص بازگشتش به عرصه مربیگری هم خاطرنشان کرد: قرار نیست که باشگاهی را برای مربیگری انتخاب کنم و بگویم که من هم باشگاهی دارم، بلکه می‌خواهم قدرتمندتر از همیشه بازگردم. تا کنون چندین پیشنهاد دریافت کرده‌ام، اما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.