کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید یک بازیکن در تابستان پیش‌رو قطعاً به ترکیب آبی‌پوشان ناپل اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا در خانه بولونیا تن به شکست ۳ بر ۲ دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما به هدف خود که همان مسجل کردن نایب‌قهرمانی‌مان بود، سه هفته پیش رسیده بودیم، از این‌رو این شکست لطمه‌ای به ما نمی‌زند. ما می‌خواستیم عملکرد خوبی در فاز هجومی از خود به نمایش بگذاریم که موفق به این کار هم شدیم. ما نتوانستیم به پیروزی برسیم و شکست خوردیم، اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد.

وی افزود: حالا می‌توانیم در آرامش آماده‌سازی خود برای فصل بعد را آغاز کنیم و نیاز نیست که عجله‌ای داشته باشیم. با وجود اینکه سعی کردیم در این دیدار بازی هجومی از خود ارائه کنیم، اما نتوانستیم بیشتر موقعیت‌های خودمان را تبدیل به گل کنیم. ما نیاز به این داریم که در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ناپل در پاسخ به این پرسش که «آیا ناپولی بودجه قابل‌توجهی را برای جذب مهاجم در تابستان کنار گذاشته است؟»، اظهار داشت: رسانه‌ها در حدود ۶۰ بازیکن را گفته‌اند که در حال ملحق شدن به ناپولی هستند، اما بیشتر آنها صحت ندارد. ما بازیکنی را به ترکیب‌مان اضافه خواهیم کرد و ایده‌های روشنی در این زمینه داریم.

آنچلوتی اما در مواجهه با سماجت گزارشگر شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مبنی بر گفتن ملیت بهترین خرید تابستانی ناپولی تأکید کرد: نمی‌دانم، اما اگر هم می‌دانستم به شما نمی‌گفتم.

کارلتو همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا ممکن است که فابیو کوالیارلا از سامپدوریا به ناپولی بازگردد؟»، خاطرنشان کرد: هر چیزی ممکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.