محمد ایران‌پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از قهرمان نشدن در لیگ برتر حالا باید در جام حذفی قهرمان شویم تا هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره نایب قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان در دو فصل پیش در بین تیم‌های پایین جدول قرار داشت، ولی خوشبختانه این تیم رشد چشمگیری در فصل جاری داشت و دیدید که تا آخرین هفته شانس قهرمانی هم داشتیم. ما می‌توانستیم به این عنوان هم دست پیدا کنیم و اینکه در هفته آخر قهرمانی را از دست دادیم تا حدودی ناراحت‌کننده بود. اگر در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست نمی‌دادیم قطعاً قهرمان می‌شدیم، ولی با این حال کسب مقام دومی هم چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند.

وی درباره بازی با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس نشان داده که تیم باکیفیتی است، ولی ما میزبان هستیم و قطعاً باید برنده شویم. بعد از قهرمان نشدن در لیگ برتر حالا باید روی قهرمانی در جام حذفی تمرکز و با قهرمانی در این جام هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

ایران‌پوریان در واکنش به اینکه قرار است سکوهای ورزشگاه نقش جهان به صورت مساوی بین هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی تقسیم شود، خاطرنشان کرد: قانون می‌گوید که فقط ۱۰ درصد باید به تماشاگران تیم میهمان اختصاص پیدا کند و نمی‌دانم چرا قبل از بازی با پرسپولیس قانون عوض شد. ما میزبان هستیم و این حق طبیعی سپاهان است که از شرایط میزبانی استفاده کند. امیدوارم که این حق به سپاهان داده شود و از همه مهم‌تر اینکه بازی با پرسپولیس بدون کوچک‌ترین اتفاق حاشیه‌ای و با برد ما به پایان برسد.

مدافع راست سپاهان در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، خاطرنشان کرد: تمام تمرکز من روی بازی‌های جام حذفی است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

پاسخ تابش به سازمان لیگ: سکوت کنید؛ چون می‌دانید قانون ۵۰-۵۰ وجود نداشته است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.