ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کاخ کرملین نشان دولتی دوستی این کشور را به جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین پس از اهدای نشان دوستی روسیه به جانی اینفانتینو گفت: می‌خواهم از شما بابت تمام کارهایی که برای میزبانی روسیه از جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ کردید و نمره بالایی که به کارمان دادید قدردانی کنم. روسیه آماده است تا به فیفا در عملی‌ کردن برنامه‌های توسعه‌ای فوتبال که برای من شرح دادید کمک کند. اطمینان دارم به لطف انرژی و توانمندی که در فیفا وجود دارد در تمامی زمینه‌ها موفق خواهید بود.

جانی اینفانتینو نیز پس از دریافت نشان افتخار دوستی روسیه به زبان روسی قدردانی کرد و اظهار داشت: خیلی هیجان‌زده هستم و و ابراز آن در کلمه‌ها سخت است. دریافت این نشان برای من یادآوری سال‌های آماده‌سازی میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ است. تکرار می‌کنم جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه در تاریخ بهترین بود. این فقط حرف من نیست و جهان به آن اذعان دارد. آماده‌سازی برای میزبانی این رقابت‌ها از سال‌ها قبل آغاز شده بود اما این پایان کار نیست و آغاز دور تازه همکاری و تعامل پربار ما با روسیه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.