پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مخالف جذب مربی خارجی است، گفت: فرهاد مجیدی توانایی‌هایش را نشان داد و به اعتقاد من بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال در فصل بعد است.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این ۵ بازی برای فرهاد مجیدی یک آزمون خوب بود و خوشبختانه مجیدی از این آزمون سربلند خارج شد.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها گیر داده‌اند که برای استقلال مربی خارجی بیاورند. این تیم هنوز زمین تمرین ندارد بعد بعضی‌ها دنبال مربی خارجی هستند؟

قربانی تاکید کرد: نقش کمیته فنی چیست؟ مگر غیر از این است که اعضای کمیته فنی باید در مقام مشورت با مدیر عامل صحبت کنند؟ پس چرا نظرات شان را رسانه‌ای می‌کنند تا مشکلاتی برای تیم ایجاد شود.

مدافع پیشین آبی پوشان با تاکید بر این نکته که مجیدی بهترین گزینه برای هدایت این تیم در فصل بعد می‌باشد بیان داشت: وقت آن رسیده که به یک مربی جوان مثل مجیدی اعتماد شود و از او نیز حمایت صورت گیرد. مگر شفر که خارجی بود در این دو سال چه گلی به سر استقلال زد که مجیدی نتواند بزند؟

وی افزود: متأسفانه الان تصمیم گیران در خصوص استقلال چشم و گوششان به فضای مجازی و به دهان مردم است و تحت تأثیر آنچه که در فضای مجازی می‌بینند تصمیم می‌گیرند. من هم می‌گویم مردم ولی نعمت هستند و صاحب اصلی تیم. اما مگر می‌شود با حرف مردم تیمی مثل استقلال را اداره کرد؟ اگر این‌طور باشد پس مدیر را برای چه انتصاب می‌کنند؟

قربانی گفت: مدیران استقلال باید قاطع باشند و تصمیم خود را هرچه سریع‌تر بگیرند. بهترین تصمیم هم همین انتخاب فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی است. باید او را انتخاب کنند و از او حمایت قاطع نمایند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )