فوتبال جهان- یک رسانه ایتالیایی مدعی شد پپ گواردیولا هدایت بانوی پیر در فصل پیش‌رو را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ایتالیایی «Giornalistica Italia» مدعی شد باشگاه یوونتوس در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) با پپ گواردیولا قرارداد رسمی امضا خواهد کرد. باشگاه یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری پس از پنج فصل همکاری با یکدیگر در پایان فصل جاری به همکاری‌شان با یکدیگر پایان می‌دهند.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، پپ گواردیولا برای امضای قراردادی چهار ساله با مدیران باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و در ازای هر فصل حضور روی نیمکت سرمربیگری راه‌راه پوشان تورین ۲۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

«Giornalistica Italia» همچنین خبر داد امضای قرارداد در تاریخ ۴ ژوئن صورت خواهد گرفت و این سرمربی اسپانیایی ۱۰ روز پس از امضای قرارداد به طور رسمی به هواداران و رسانه‌ها معرفی خواهد شد.

پیش از این، خبر ملاقات پپ گواردیولا با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در شهر میلان از سوی رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده بود که به شایعه حضور سرمربی کنونی منچسترسیتی روی نیمکت راه‌راه پوشان تورین دامن زد.

باشگاه یوونتوس فروش بلیت‌های بازدید از موزه باشگاه یوونتوس و تور ورزشگاه اختصاصی خود در تاریخ ۱۴ ژوئن را لغو کرده و این شایعه حضور پپ ۴۸ ساله روی نیمکت بانوی پیر را قوت می‌بخشد.

گواردیولا پیش از این گفته بود که قصدی برای ترک منچسترسیتی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.