شبکه ورزشی تلویزیون روسیه به بررسی یکی از گزینه‌های کلیدی خریدهای تابستانی تیم اسپارتاک مسکو با بودجه ۴ میلیون یورویی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت شبکه تلویزیونی MATCH TV روسیه با اشاره به قرار داشتن نام میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم احمد گروژنی در فهرست خریدهای تابستانی تیم مطرح و متمول اسپارتاک مسکو نوشت: قرارداد میلاد محمدی با تیم احمد گروژنی تابستان سال جاری خاتمه می‌یابد و تمدید نخواهد شد. او به عنوان یک بازیکن آزاد گزینه بسیار خوبی برای اسپارتاک مسکو در نقل‌وانتقال‌های تابستانی است که در این شرایط کومبارروف نیز به آسانی می‌تواند این تیم مسکویی را ترک کند.

در ادامه این گزارش شبکه روسی آمده است: میلاد محمدی یک بازیکن سرعتی و موفق در دوئل‌های فردی است. او در کناره‌های زمین بازیکن اطمینان‌بخش است که به واسطه سرعت بالای خود می‌تواند به جریان تهاجمی تیمش بپیوندد. یک بازیکن تهاجمی است که در انتخاب‌ها سرعت عمل دارد.

شبکه MATCH TV روسیه همچنین اعلام کرد تیم اسپارتاک مسکو ۴ میلیون یورو برای خرید میلاد محمدی می‌خواهد هزینه کند.

پیش از این مدیر برنامه‌ میلاد محمدی به خبرگزاری تاس روسیه گفته بود که این بازیکن پیشنهادهای از تیم‌های مسکویی اسپارتاک، دینامو، دینامو زاگرب کرواسی و ۲ تیم آلمانی و بلژیکی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.