کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به باشگاههای لیگ برتری مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده به شرح زیر است:

در پرونده شکایت سیداحمد صالحی از باشگاه ملوان بندر انزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵/۸۴۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت قرارداد و مبلغ ۱۱۶/۸۴۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق سیداحمد صالحی محکوم شد.

در پرونده شکایت باشگاه پیکان از سیپدرود رشت در خصوص علی عباسی به پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت دو سال حق آموزش این بازیکن محکوم شد. با توجه به واریز علی الحساب مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای می‌باشد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

همچنین در پی شکایت یونس محمدزاده از باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد)، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۸۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر و اعلام می‌دارد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.