سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ دستیار و یک آنالیزور به ایران خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک ویلموتس روز گذشته (چهارشنبه) سرانجام قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را امضا کرد و تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. یکی از دپیلمات‌ها در سفارت ایران در بلژیک در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه (AFP) هم خبر داد که امضای قرارداد در محل اقامت سفیر ایران در بروکسل صورت گرفته است. گفته می‌شود دستمزد این سرمربی بلژیکی ۱.۳ میلیون یورو در سال خواهد بود.

روزنامه هلندی زبان «هِت نیوبلاد» بلژیک در این راستا خبر داد ویلموتس ۵۰ ساله در نظر دارد مانو فریرا اسپانیایی و تیری فریانس بلژیکی را با خود در کادرفنی تیم ملی ایران داشته باشد و هرمان دلاندشیر بلژیکی نیز ممکن است به عنوان آنالیزور ویدئویی سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک را در مأموریت جدیدش همراهی کند.

مانو فریرا ۶۰ ساله است و در حال حاضر هدایت تیم جوانان خنت بلژیگ را برعهده دارد. تیری فریانس ۶۲ ساله هم به عنوان دستیار مربی در تیم استاندارد لیژ بلژیک فعالیت داشته است. هرمان دلاندشیر ۶۰ ساله نیز پیش از این به عنوان آنالیزور ویدئویی با تیم‌های خنت، کلوب بروژ، لوکرن و تیم ملی بلژیک همکاری کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.