فوتبال جهان- رسانه‌های ایتالیایی از جزییات توافق نهایی آنتونیو کونته با باشگاه اینتر رونمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربیگری آنتونیو کونته در اینتر از آغاز فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد و طبق ادعای رسانه‌های مطرح ایتالیایی، سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی را باید جانشین لوچانو اسپالتی در نراتزوری دانست و او با مدیران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده است.

دو شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» و «اسپورت ایتالیا» به همراه دو نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» و «رپابلیکا» همگی مدعی شدند که کونته با قراردادی سه ساله و با دستمزدی در حدود ۱۰ میلیون یورو در سال، هدایت نراتزوی را برعهده خواهد گرفت و تنها امضای رسمی این قرارداد باقی مانده است.

طبق این گزارش‌ها، حتی اگر اینتر نتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، کونته هدایت آبی‌وسیاه پوشان شهر میلان را برعهده خواهد گرفت. این بدین معناست که بازی با امپولی در هفته پایانی سری A، آخرین بازی خواهد بود که اسپالتی روی نیمکت اینتر می‌نشیند.

کونته که در پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد تا کنون هدایت تیمی را برعهده نگرفته است. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اخیراً حتی زمزمه‌های بازگشتش به یوونتوس به جای ماسیمیلیانو آلگری هم مطرح شد، اما با خبری که رسانه‌های معتبر ایتالیا داده‌اند به نظر تنها گزینه او اینتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.