جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس از ماسیمیلیانو آلگری تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی در تمجید از ماسیمیانو آلگری که پس از کسب پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس، در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بانوی پیر کنار می‌رود، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آلگری را در شهر لیورنو - زادگاه مکس آلگری - گاهی اوقات خواهم دید و با هم در تماس خواهیم بود. ماسیمیلیانو چیزهای زیادی به ما داد و در خاطر ما خواهد ماند.

مدافع ۳۴ ساله راه‌راه پوشان تورین افزود: ما در پایان دوره‌مان با آلگری هستیم و باید از او بابت کارهایی که کرده، تشکر کنیم. پس از آن یوونتوس طبق روال عادی به مسیر خود ادامه خواهد داد. ماسیمیلیانو مربی باکیفیتی است و همه ما در باشگاه یوونتوس دلمان برایش تنگ خواهد شد. شاید او در آینده به یووه برگشت.

وی همچنین در خصوص هم‌تیمی ایتالیایی‌اش که با پایان فصل بازنشسته می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم بارزالی در باشگاه بماند و در کنار کادرفنی به کارش ادامه دهد. او انسانی خاص و بازیکنی باتجربه است. دلم هم برای بارزالی تنگ می‌شود و این افتخار داشتم که هشت سال شگفت‌انگیز را با او سپری کردم. هنوز هم می‌توانم از آندره‌آ چیزهای زیادی بیاموزم.

کیه‌لینی در پایان در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال حضور مائوریتزیو ساری، سرمربی پیشین ناپولی روی نیمکت یوونتوس به حالت شوخی گفت: ساری کیست؟ شما گفتید - آریگو - ساکی؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.