مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با بیان اینکه با وضع محدودیت از سوی فدراسیون فوتبال مشکلی ندارد، گفت: نمی‌دانم چرا از جلسه وزیر ورزش با باشگاه های فوتبال هیچ عکس و خبری منتشر نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده درباره محدودیت‌هایی که فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها برای جذب مربی، بازیکن و همچنین استفاده از البسه خارجی وضع کرده است، گفت: در این خصوص جلسه وزیر ورزش با حضور تمام مدیران باشگاه‌ها برگزار شد که نمی دانم چرا اصلاً عکس و خبری از این جلسه بیرون نیامد. در این جلسه وزیر گفت به دلیل مشکلات ارزی حتی ما هم تعداد افراد اعزامی را کم کرده ایم و اعزام‌ها کیفی سازی شده است.

وی افزود: همه مردم ایران در یک کشتی نشسته ایم. وقتی آثار تحریم‌های بین المللی باعث مشکل ارزی می‌شود نباید جوری زندگی کنیم که انگار هنوز وضع بر وفق مراد است. آقای وزیر می‌گفت سعی کنید ارز خود را بیرون نبرید و اردوهای خودتان را در داخل کشور برگزار کنید و سعی کنید برند ایرانی استفاده کنید. من این مطلب را می‌پذیرم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که طبق قانون تجارت، باشگاه‌ها مستقل هستند و در انتخاب هیأت مدیره و مدیرعامل آزادی دارند ولی فدراسیون فوتبال چون متولی امر فوتبال است توصیه‌هایی دارد. شخصاً با این محدودیت‌هایی که فدراسیون فوتبال وضع کرده موافقم.

نصیرزاده یادآور شد: باورتان نمی‌شود قرارداد دخسوس دروازه بان برزیلی ما ۶۰۰ میلیون تومان بود ولی با تغییرات ارزی الان قراردادش راحت ۲ میلیارد شده است؛ باوجود اینکه دست به قراردادش نزده ایم. باید آثار و تبعات را در نظر بگیریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اختلاف فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس تصریح کرد: باتوجه به تجربه فدراسیون فوتبال در نگارش قرارداد با کی روش، ممکن است قرارداد را به روز رسانی کرده باشند که مورد توجه سرمربی جدید تیم ملی قرار نگرفته است.

نصیرزاده ادامه داد: کی روش تخلفات زیادی در قراردادش می‌کرد. می‌گفتند باید اسپانسر فدراسیون را داشته باشی ولی او کار خودش را می‌کرد.

کارشناس حقوقی فوتبال تاکید کرد: انتخاب یک قرارداد برای بازیکن و مربی منوط به موفقیت در تست پزشکی یا اخذ مجوز کار است. فدراسیون فوتبال باید مطمئن شود آن فرد سلامت کامل دارد و منع کار ندارد.

نصیرزاده که با رادیو جوان گفتگو می‌کرد، در خصوص اینکه گفته می‌شود ویلموتس می‌خواهد مربی پروازی باشد ولی فدراسیون فوتبال مخالف است، گفت: اگر بحث این باشد، نظر فدراسیون فوتبال درست است. مربی پروازی به درد نمی‌خورد چون مربی تیم ملی باید روی تیم‌های پایه نظارت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.