رضا عنایتی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که مسئولان این باشگاه نمی‌توانند برای هدایت آبی‌پوشان مربی طراز اول خارجی استخدام کنند.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت کادر فنی استقلال برای فصل بعد و برخی اختلاف‌نظرها پیرامون انتخاب مربی داخلی یا خارجی گفت: در این زمینه نظرها متفاوت است و هر فردی هم می‌تواند دلایل خاص خودش را داشته باشد، ولی من معتقدم که در این شرایط آوردن مربی درجه یک خارجی بسیار سخت است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: شما می‌بینید که وضعیت ارز در ایران چطور است و مربیانی که قرار است به ایران بیایند بحث گرفتن دستمزد و مسائل دیگر را هم مورد بررسی قرار می‌دهند. الان فدراسیون هم برای جذب مربی خارجی با چنین مشکلاتی مواجه است و نمی‌تواند یک مربی درجه یک را به تیم ملی بیاورد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مربی درجه دو یا سه به درد استقلال نمی‌خورد و انتخاب چنین مربیانی فقط باعث می‌شود که زمان را از دست بدهیم، این در حالی است که صبر هواداران استقلال هم لبریز شده و آنها دوست دارند که امسال شاهد قهرمانی تیم‌شان باشند. استقلال اگر قصد دارد مربی خارجی بیاورد، این مربی باید کاربلد و جزو مربیان کارنامه‌دار و طراز باشد که البته بعید می‌دانم باشگاه استقلال بتواند چنین کاری را انجام دهد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق حضور مربی ایرانی روی نیمکت استقلال است، تصریح کرد: من معتقدم مربی خارجی باید درجه یک باشد، در غیر این‌صورت می‌توان به مربی داخلی فکر کرد. متأسفانه در سال‌های اخیر استقلال برای برخی بازیکنان و مربیان خارجی تبدیل به میدان آزمون و خطا شد. برخی که اصلاً کیفیت نداشتند و برخی هم مثل تیام بعد از حضوری کوتاه مدت در استقلال، تیم را رها کردند و رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.