دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: هیچ مستنداتی درباره آیین‌نامه برگزاری جام حذفی در هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان نداریم.

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، نسبت به برگزاری دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با ظرفیت ۵۰-۵۰ تماشاگران در ورزشگاه نقش‌جهان واکنش نشان داد و اظهار داشت: شرایط برگزاری بازی به این شکل را نداریم.

وی در ادامه با اشاره به جلسه شورای تأمین استان در خصوص این بازی خاطرنشان کرد: شورای تأمین روز دوشنبه تشکیل جلسه داد که من هم در این نشست حضور داشتم. با توجه به مواردی که مطرح شد، تمام اعضای شورای تأمین به اتفاق با برگزای بازی با ظرفیت ۵۰-۵۰ تماشاگران مخالف هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که اگر سازمان لیگ از تصمیم خود مبنی بر برگزاری بازی به صورت ظرفیت مساوی تماشاگران برای ۲ تیم منصرف نشود، شورای تأمین استان با برگزاری مسابقه موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: آن‌طور که من شنیده‌ام مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرده‌ است اگر بازی به صورت ۵۰-۵۰ ظرفیت تماشاگران برگزار شود، باشگاه سپاهان انصراف خواهد داد. اقداماتی صورت گرفته و این نخستین بار است که در جام حذفی قرار است ظرفیت تماشاگران ۵۰-۵۰ شود. از طرف دیگر امنیت بازی اهمیت زیادی دارد. این بازی، نیمه‌نهایی جام حذفی است و به نوعی تیم برنده شانس زیادی برای قهرمانی دارد و همین عوامل باعث می‌شود تا این بازی حساسیت بالایی داشته باشد. اتفاقات بازی قبلی ۲ تیم هم این حساسیت را افزایش می‌دهد به همین دلیل همه تلاش می‌کنند تا این اتفاق رخ ندهد.

تمرینات اختصاصی پزشک سپاهان برای کوماندو روز استراحت و شش روز تمرین برای پرسپولیس تا بازی با سپاهانبهاروند: باشگاه سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند/ کناره‌گیری سپاهان از جام حذفی باید کتبی اعلام شوددادخواه با بیان اینکه برگزاری بازی با ظرفیت برابر تماشاگران برای ۲ تیم چه سودی برای سپاهان دارد، اضافه کرد: طبق قرعه‌کشی مراحل مختلف سپاهان در این بازی باید میزبان باشد. همان‌طور که در بازی قبلی سپاهان مهمان بوده و پرسپولیس میزبان و این حق میزبانی باید فوایدی برای سپاهان داشته باشد. از طرف دیگر آیین‌نامه ابهاماتی دارد و به باشگاه‌ها و هیئت فوتبال ابلاغ نشده است. هیچ مستنداتی در خصوص آیین‌نامه برگزاری جام حذفی در هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان نداریم.

وی در ادامه با ابراز تعجب از اظهارات مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان درباره تصویب قانون ظرفیت برابر تماشاگران ۲ تیم در شهریور ۹۷، خاطرنشان کرد: نه هیئت فوتبال و نه باشگاه سپاهان آیین‌نامه را نداشته‌ایم و حالا ایشان از کجا اطلاع داشته‌ است که این آیین‌نامه تصویب شده است؟

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره جلسه روز گذشته شورای تأمین استان در ورزشگاه نقش‌جهان، بیان کرد: جلسه روز گذشته ما همراه با سرهنگ امجدیان فرمانده یگان ویژه استان و فیروزی نماینده باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، در راستای برنامه‌ریزی نوع آرایش تماشاگران و جایگاهی که قرار است به آنها تعلق بگیرد بود و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد تا بتوانیم بر طبق آن اقدام کنیم.

دادخواه افزود: ما مسئول برگزاری مسابقه هستیم و باید در عین حال که زیرمجموعه سازمان لیگ و فدراسیون محسوب می‌شویم، از منافع باشگاه سپاهان نیز دفاع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.