یک سایت بلژیکی مدعی شد احتمال دارد مارک ویلموتس از هدایت تیم ملی فوتبال ایران به خاطر اختلاف در یک بند از قرارداد منصرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که قرار بود قرارداد مارک ویلموتس روز گذشته در بلژیک به امضا برسد هنوز این اتفاق رخ نداده است. مهدی تاج روز گذشته به بلژیک سفر کرد ولی تا صبح امروز هنوز خبری از امضای قرارداد با ویلموتس نیست.

این موضوع به گمانه زنی‌ها درباره آینده کاری ویلموتوس و ایران دامن زده است. روز گذشته ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای مشکوک اعلام کرد تا وقتی قرارداد امضا نشود چیزی نهایی نیست. وی گفته بود چه ویلموتس و چه هر مربی دیگری به ایران بیاید مشکلی برای کار ندارد!

امروز سایت «voetbalnieuws» بلژیک از احتمال عدم توافق فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس خبر داده است. این سایت اعلام کرد که ویلموتس می‌تواند با قبول سرمربیگری تیم ملی ایران تا ۲۰۲ سالیانه مبلغ ۱.۱۵ میلیون یورو به دست بیاورد ولی هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.

در حالی که پیش از این از تحریم‌های بانکی ایران به عنوان یکی از دلایل عدم توافق با ویلموتس یاد می‌شد، این سایت بلژیکی امروز به موضوع جدیدی اشاره کرده است: «فدراسیون فوتبال ایران تاکید دارد که ویلموتس باید به صورت دائم در ایران زندگی کند تا همه تیم‌های ملی و اتفاقات فوتبالی را مانیتور کند. ویلموتس خودش فکر می‌کرد حضورش در ایران موقتی است و به صورت مرحله‌ای در این کشور حضور خواهد داشت. به این ترتیب سرمربی سابق بلژیک ممکن است از حضور در ایران انصراف بدهد.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )