پپ گواردیولا با یکی از مدیرهای باشگاه یوونتوس ملاقاتی در شهر میلان داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قطعی شدن جدایی ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس، از گزینه‌هایی همچون مائوریسیو پوچتینو و مارئوریتزیو ساری به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی این سرمربی ایتالیایی یاد شده است، این در حالی است که بحث حضور پپ گواردیولا روی نیمکت سرمربیگری بانوی پیر نیز مطرح شده است.

خبرنگار شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا در این راستا خبر داد که پپ گواردیولا و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) در شهر میلان با یکدیگر دیدار کرده‌اند و صحبت‌هایی نیز بین طرفین رد و بدل شده است. طبق ادعای این خبرنگار البته بعید است که این سرمربی کاتالان جانشین مکس آلگری شود و به نظر نمی‌رسد حتی در صورت مجازات باشگاه منچسترسیتی توسط یوفا و کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ قهرمانان اروپا بخواهد قهرمان انگلیس را ترک کند.

طبق این گزارش هدف اصلی گواردیولا از سفر به ایتالیا حضور در یک رویداد خیریه در شهر میلان بوده است. این سرمربی ۴۸ ساله که این فصل منچسترسیتی را به سه‌گانه قهرمانی انگلیس - لیگ برتر، جام اتحادیه و جام حذفی - رساند، هفته پیش در کنفرانس خبری گفت که برنامه‌ای برای رفتن به یوونتوس ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.