تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم فوتسال مقاومت البرز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شانزدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است، فردا عصر (چهارشنبه) به پایان می‌رسد.

طبق برنامه ریزی کادر فنی، ملی پوشان ایران از ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه) در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم لیگ برتری مقاومت البرز رفتند که این دیدار با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، در نهایت با نتیجه ۷ بر ۶ به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار عرفان حسین زاده، مسعود یوسفی، مهدی دهقان نژاد، سالار آقاپور، علی اکرمی، سهند رضاپور به ثمر رساندند.

این دیدار درون اردویی که جهت آماده‌سازی تیم ملی برنامه ریزی شده بود، طبق توافق انجام شده در سه وقت ۲۰ دقیقه‌ای (غیر مفید) برگزار شد.

رئیس هیأت فوتبال البرز و اعضای هیأت مدیره باشگاه مقاومت البرز که با حضور در سالن فوتسال مرکز ملی این دیدار را در کنار ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، محمدحسن انصاریفرد رئیس سازمان لیگ فوتسال و رئیس کمیته فنی، داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال و سایر مسئولان فدراسیون از نزدیک دنبال کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.